Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Politická doktrína Tomia Okamury: Analýza politického projevu
Kosař, Vojtěch ; Boháček, Jiří (vedoucí práce) ; Mlynář, Jakub (oponent)
(česky) Bakalářská práce se zabývá analýzou klíčových slov v projevu předsedy Hnutí SPD na sociální síti Facebook. Jako metoda je pro analýzu využita analýza klíčových slov, která jsou vybírána na základě vzájemného vztahu a obsahové analýzy. V práci je pojednáváno o základních okruzích těchto klíčových slov a na základě jejich interpretace je provedena klasifikace politické doktríny Tomia Okamury jako populistického. Doktrína je dále klasifikována z hlediska strategie, politického apelu a inkluzivity. Posléze se práce zabývá obecnou strukturou argumentace, konstrukcí světonázoru a tématy na jejichž základě probíhá komunikace s auditoriem. Základními hodnotami se ukazují především bezpečnost a spravedlnost, které mají navíc v podání Okamury v rámci projevu téměř stejnou funkci. Okamura na základě těchto hodnot konstruuje ideu nebezpečí, která pramení ze snahy elit ujmout se moci, tyto elity generují různá nebezpečí v podobě například imigrace, která je ale v rámci projevu zajímá pouze instrumentální roli.
Improving marketing mix in the company DeLonghi Group
Kevchenkova, Ekaterina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Skupina DeLonghi Skupina firem byla založena v Itálii v roce 1902 a je odho z největších výrobců v oblasti malých domácích spotřebičů. To zahrnuje značky jako DeLonghi, Kenwood a Braun. Předmětem mé bakalářské práce je marketingový mix DeLonghi Společnosti ve skupině. Hlavním cílem rozvíjet způsoby, jak zlepšit marketingovou politiku společnosti prostřednictvím změn v marketingovém mixu. V pracovní situace hodnocena ekonomické skupiny DeLonghi, vnitřního a vnějšího prostředí přes PEST analýza, 5 Porter sil. Tak, analýzu postavení na trhu společnosti vymezením cílové skupiny, hlavní konkurenti, podíl na trhu; Posouzení marketingového mixu 4 P pomocí BCG matice, cenové elasticity, marketingový výzkum sítě, odhalovat mechaniku prodejních a marketingových kampaní; provedena SWOT analýza; identifikované osvědčené postupy pro každou P v rámci skupiny. Tyto studie poskytly základ pro návrhy na zlepšení marketingového mixu společnosti v podobě zavedení Stage Gate, prohlubuje analýzu výpočtu cen rozšířit typy přímého prodeje, zavedení Agile metodou, marketingu, rozšíření projektu Mystery shopper.
Managing commodity policy in modern conditions
Bobkov, Andrey ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Předmětem výzkumu mé bakalavrska práce je systém řízení produktové politiky podniku LLC SVOK. LLC SVOK je známý ruský podnik, který se zabývá výrobou systémů větrání, vytápění a klimatizace. Bakalarska práce je rozdělena na úvod, tři kapitoly a závěr. V úvodu je popsán význam mé práce, její cíl a úkoly, metody, kterými se budu těšit, informační základna, a nejen to. První kapitola se zabývá základními metodologisky aspekty tvorby produktové politiky podniku. Ve druhé kapitole jsem uprostřed analýza a hodnocení komoditní politiky LLC SVOK. Ve třetí kapitole jsem zvažoval možné směry a dát návrhy na zlepšení komoditní politiky objektu sklad. V závěru budou shrnuty výsledky ze všech prací.
Development of the enterprise in market conditions
Demidov, Ivan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Předmětem výzkumu bakalarskou práce je rozvoj podniku. Cíl práce analyzovat vývoj podniku v tržním prostředí na příkladu činnosti, obchodní zastoupení automobilové sítě TYPOLOGIE AVTODOM a formulovat návrhy na zlepšení rozvoje podniku. Akciová společnost AVTODOM je založen v roce 1992, se specializuje na prodej a udržování aut segmentů Deluxe a Premium. V první kapitole práce je odhalení hře-teoretický způsob metodické aspekty rozvoje obchodní zastoupení automobilové sítě v tržním prostředí Ruska. Druhá kapitola obsahuje obecné charakteristiky TYPOLOGIE KARAVAN a analýza vývoje dané společnosti. Ve druhé části kapitoly jsou prezentovány návrhy na zlepšení rozvoje obchodní zastoupení automobilové sítě.
Radniční periodika a komunální volby v České republice: Pomáhají veřejně dotované noviny zastupitelům ke znovuzvolení?
Boháček, Jiří ; Bertoli, Paola (vedoucí práce) ; Dušek, Libor (oponent)
Radniční periodika představují v České republice jeden z běžných prostředků komunikace mezi radnicí a jejími občany. Periodika jsou ve většině případů distribuována občanům zdarma, náklady na jejich vydávání jsou hrazeny z veřejných rozpočtů. Vedle zdroje užitečných informací však mohou obecní noviny sloužit i jako nástroj politiků pro získání hlasů v obecních volbách. Tato skutečnost dokonce vedla k novele tiskového zákona v roce 2013, která vydavatelům těchto periodik nařizuje publikovat nestranný obsah, s dostatkem prostoru pro názory opozice. Tato diplomová práce, za pomoci druhotných dat, odhadovala účinky radničních periodik na rozhodování voličů během komunálních voleb, které proběhly mezi lety 1998 a 2014. Ekonometrická analýza nalezla statisticky významný vztah mezi přítomností periodik a úspěšností již dříve zvolených zastupitelů. Porovnání dřívějších dat s volebními výsledky z roku 2014 naznačuje, že novela tiskového zákona tento vztah nijak významně neoslabila.
Marketing planning at a wholesale company
Sviridova, Karina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Cílem této práce je studovat a analyzovat marketingové aktivity velkoobchodu a obchodních společností a následný vývoj efektivního marketingového plánu jako příklad "Merlion". Metodická Základem výzkumu byly práce ruských a zahraničních akademických pracovníků v oblasti strategického marketingu, marketingového plánování a strategického řízení organizace. Při psaní práce byla provedena řada postupů: Analýza marketingového plánu pro rok 2015, jakož i na řízení a interakci odděleními ve firmě Merlion, které byly popsány a analyzovány produkty vytvořili marketingový plán v roce 2016, navrhl marketingový rozpočet, úkoly byly distribuovány, stejně jako Výpočet efektivity marketingu společnosti. Na základě výpočtu účinnosti lze dospět k závěru, že marketingový plán pro rok 2016 přispěje k dosažení těchto cílů.
Optimization of pricing and price policy of the enterprise in the conditions of financial and economic instability
Matsak, Alexander ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Předmětem bakalářské práce je studium cenu a cenovou politiku správcovské společnosti JSC "Náš Standard", který je organizační součástí podniku Vlastnosti O1, v souvislosti s finanční a ekonomické nestability. Cílem je najít způsob, jak optimalizovat cenovou politiku na trhu s nemovitostmi. Vedení společnosti ZAO "Náš standard" je jedním z lídrů na trhu v Moskvě poskytovat zákazníkům profesionální služby správy důvěryhodnosti komerčních nemovitostí. Bakalářská práce byla rozdělena do tří hlavních částí. V první části jsou popsány teoretické základy tvorby cenové politiky, způsobu stanovování cen a analýzy interních a externích indikátorů. Druhá část popisuje organizaci ZAO "našich standardních", on finanční činnosti na léta 2012-2015, analýza potřeby poskytování služeb a analýza cenové politiky. Poslední část obsahuje řešení problémů v oblasti cen a cenové politiky služeb nyní ZAO "Naše standardní".
Communication policy of the company in a market economy
Dzhelomanov, Roman ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Předmětem bakalářské práce je komunikační politika "Albatros" JSC. Cílem je analyzovat komunikaci Společnost politika v tržním hospodářství. společnost "Albatros" velké výrobní společnost, která byla založena v roce 1994 rok, hlavní činností je rozvíjet a realizace čidel a měřicí přístroje pro ropy a zemního plynu průmyslu. V první kapitole teoretické aspekty popsaného komunikační politiku podniku. Druhá kapitola obsahuje popis společnosti a jejích aktivit a model "Aktuální stav" ve firmě komunikací. Ve třetí kapitole komunikační model popisuje "budoucího stavu" a firemních doporučení.
The process of launching a product into the market
Davydova, Maria ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Získávání nových zákazníků a udržení stávajících se stává složitější s rostoucí konkurenci na trhu prodeje. V bakalářské práci zvýším takový problém jako zavedení nového výrobku na trh ze strany marketingové propagace. Tento proces hráje klíčovou roli pro úspěch podniku, jakož i účinnost zcela závisí na množství prodeje našeho produktu. Tato práce je příkladem k dosažení zvýšení loajality zákazníků, a také jé příkladem společnosti, která již začalá svou cestu v oblasti prodeje. Jeden z nejefektivnějších způsobu jak identifikovat silné a slabé strány je metoda kvalitativního výzkumu, který umožňuje ohodnotit situaci ze všech stran s minimálním úsilím. Tato metoda bude klíčovou otázkou v celé bakalářské práce

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Boháček, Jan
3 Boháček, Jiří,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.