Název: Улучшение маркетинг-микса компании DeLonghi на российском рынке
Překlad názvu: Improving marketing mix in the company DeLonghi Group
Autoři: Kevchenkova, Ekaterina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4 P; Agile Marketing; Braun; DeLonghi; DeLonghi Group; Kenwood; malé domácí spotřebiče; Marketingový mix; Stage Gate; 4 P; Agile marketing; Braun; DeLonghi; DeLonghi Group; Kenwood; marketing mix; small domestic appliances; Stage Gate

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70153

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359558


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet