Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam celoživotního vzdělávání a vzdělávání dospělých v současné společnosti
Biskupová, Zuzana ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Mužík, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce Význam celoživotního vzdělávání a vzdělávání dospělých v současné společnosti rozebírá jak učení a vzdělávání ovlivňuje život jednotlivého člověka i společnosti a dále jak se odráží význam, který vzdělávání připisuje současná společnost, v konkrétních dokumentech, koncepcích a strategiích vzdělávání. První část se soustředí na čtyři témata: vrozená potřeba poznávání, společenská funkce vzdělávání, vzdělání a mezilidské vztahy a vzdělání a práce. Druhá část se věnuje koncepci celoživotního vzdělávání a vzdělávání dospělých v jeho kontextu a zabývá se otázkou podpory člověka na jeho cestě rozvoje, poukazuje na související oblast poradenství ve vzdělávání. Dále stručně popisuje základní myšlenky a témata některých evropských a českých dokumentů o vzdělávání. Práce si neklade za cíl podat vyčerpávající informace o každé ze zmiňovaných oblastí, ani nepřináší zásadně nové pohledy na problematiku vzdělávání. Cílem bylo spíše učinit jakýsi průřez tématy, nastínit některé konkrétní otázky a podnítit čtenáře k zamyšlení nad důležitým tématem současnosti, jakým celoživotní vzdělávání bezesporu je.
Význam celoživotního vzdělávání a vzdělávání dospělých v současné společnosti
Biskupová, Zuzana ; Mužík, Jaroslav (oponent) ; Kopecký, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce Význam celoživotního vzdělávání a vzdělávání dospělých v současné společnosti rozebírá jak učení a vzdělávání ovlivňuje život jednotlivého člověka i společnosti a dále jak se odráží význam, který vzdělávání připisuje současná společnost, v konkrétních dokumentech, koncepcích a strategiích vzdělávání. První část se soustředí na čtyři témata: vrozená potřeba poznávání, společenská funkce vzdělávání, vzdělání a mezilidské vztahy a vzdělání a práce. Druhá část se věnuje koncepci celoživotního vzdělávání a vzdělávání dospělých v jeho kontextu a zabývá se otázkou podpory člověka na jeho cestě rozvoje, poukazuje na související oblast poradenství ve vzdělávání. Dále stručně popisuje základní myšlenky a témata některých evropských a českých dokumentů o vzdělávání. Práce si neklade za cíl podat vyčerpávající informace o každé ze zmiňovaných oblastí, ani nepřináší zásadně nové pohledy na problematiku vzdělávání. Cílem bylo spíše učinit jakýsi průřez tématy, nastínit některé konkrétní otázky a podnítit čtenáře k zamyšlení nad důležitým tématem současnosti, jakým celoživotní vzdělávání bezesporu je.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.