Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Virtual Textures
Biberle, Zdeněk ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o technice známé jako Virtuální texturování či Megatexture. Popisuje způsoby implementace této techniky na běžně dostupném grafickém hardwaru. Popisuje také programovou knihovnu VortexVT, která byla vyvinuta pro zjednodušení implementace virtuálního texturování v nových či již existujících grafických systémech.
Emulátor domácího počítače Amiga A500 v FPGA
Biberle, Zdeněk ; Strnadel, Josef (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje a hodnotí existující hardwarové reimplementace počítače Amiga 500 a prozkoumává možnost realizace podobných řešení na vývojových platformách Minerva a Pipistrello. Výsledkem práce je emulátor počítače Amiga 500 postavený na kombinaci obou platforem.
Emulátor domácího počítače Amiga A500 v FPGA
Biberle, Zdeněk ; Strnadel, Josef (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje a hodnotí existující hardwarové reimplementace počítače Amiga 500 a prozkoumává možnost realizace podobných řešení na vývojových platformách Minerva a Pipistrello. Výsledkem práce je emulátor počítače Amiga 500 postavený na kombinaci obou platforem.
Virtual Textures
Biberle, Zdeněk ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o technice známé jako Virtuální texturování či Megatexture. Popisuje způsoby implementace této techniky na běžně dostupném grafickém hardwaru. Popisuje také programovou knihovnu VortexVT, která byla vyvinuta pro zjednodušení implementace virtuálního texturování v nových či již existujících grafických systémech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.