Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ochrana spotřebitele v pojišťovnictví
Bezoušková, Tereza ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Tomášek, Petr (oponent)
1 Ochrana spotřebitele v pojišťovnictví Abstrakt Diplomová práce zpracovává problematiku ochrany spotřebitelů na pojistném trhu, kteří mají zájem o sjednání neživotního pojištění. Úroveň jejich ochrany je analyzována do okamžiku uzavření pojistné smlouvy, tj. v textu práce jsou rozebrány zejména povinnosti stanovené povinným subjektům při jednání se zákazníky, které je vedeno za účelem sjednání pojištění, a to včetně povinností stanovených k předkládání návrhů a k provádění přípravných prací předcházejících uzavření pojistné smlouvy. S problematikou úzce souvisí činnost distribuce pojištění především pak povinnosti, které jsou povinným subjektům stanoveny k jejímu výkonu. Tyto povinnosti zahrnují požadavky na povinné subjekty (personální předpoklady a požadavky na zajištění řádného provozování činnosti), současně jsou právní úpravou stanovena tzv. pravidla jednání, která musí být v průběhu sjednávání pojištění ze strany povinných subjektů dodržena. Středem pozornosti diplomové práce jsou primárně ty povinnosti, které jsou řazeny mezi tato pravidla jednání. V detailu jsou následně rozebrány povinnosti související s poskytováním poradenství a předsmluvní informační povinnosti. Cílem diplomové práce je analýza těchto povinností z hlediska jejich přínosu pro zákazníka, tedy zda je zákazník následně, zejména na...
Možnosti využití muzikoterapie v rámci primárního vzdělávání
Bezoušková, Tereza ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
V diplomové práci si kladu za cíl využít technik muzikoterapie jako prostředku ke zmírnění projevů poruch pozornosti. Dále se v práci zabývám aplikací těchto aktivit k začlenění vybraných žáků do kolektivu. Také se soustředím na to, jak muzikoterapie napomáhá k osobnostnímu a sociálnímu rozvoji žáka. V teoretické části představuji pojem Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, jakožto jednu ze zásadních proměn primárního vzdělávání v rámci kurikulární reformy. Rovněž se v této kapitola zabývám tématem inkluze, podpůrných opatření a klíčových kompetencí. Dále v této části věnuji pozornost muzikoterapii, jejím metodám, směrům a možnostem využití v rámci hudební výchovy. V kapitole Specifické poruchy pozornosti, učení a aplikace muzikoterapie v rámci reedukace nabízím představení specifických poruch, přičemž se podrobněji zaměřuji na ADHD, ADD, dyslexii a mutismus. Poukazuji také na využití metod muzikoterapie jako reedukačních prostředků a nabízím spektrum muzikoterapeutických her, které jsou ve výzkumné části prakticky vyzkoušeny. Ve výzkumné části se zabývám praktickou aplikací muzikoterapeutických aktivit v rámci vyučovacích hodin. Aktivity jsou sjednoceny do tematických celků, přičemž každá z nich je individuálně upravena pro žáka se specifickou poruchou. Jednotlivé potřeby a cíle...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.