Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kampaně firmy Adidas v kontextu generace Z
Bernardová, Gabriela ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Bačuvčík, Radim (oponent)
Název: Kampaně firmy Adidas v kontextu generace Z Cíle: Hlavním cílem této práce je provést identifikaci způsobu vnímání kampaní firmy Adidas vybranými zástupci generace Z, jež studují na vybraných fakultách Univerzity Karlovy. Metody: K dosažení stanoveného cíle byla použita nejprve kvantitativní metoda v podobě elektronického dotazníkového šetření. Tato metoda byla podpořena realizací ohniskových skupin se zástupci z vybraných fakult za účelem zajištění dalších dat či objasnění fenoménů vzniklých na základě analýzy získaných dat z dotazníkového šetření. Výsledky: Výzkum práce potvrdil existenci rozdílů ve vnímání kampaní značky Adidas mezi studenty FSV UK a FTSV UK. Zanalyzované výsledky týkající se hodnot charakterizující generaci Z z obou provedených šetření sice reflektují hodnoty vybrané na základě literární rešerše pro celou generaci Z, ale pro každé zástupce z vybraných fakult jsou zastoupena v jiné míře. Za sdílené hodnoty se na základě výsledků dá považovat sport jako forma zábavy, zájem o udržitelnost či důraz na důležitost duševního zdraví. Respondenti však velmi odlišně vnímají kampaně zaměřené na tématiku LGBT+ komunity. Vybrané kampaně obsahující hodnoty reprezentující generaci Z mezi zástupci z vybraných fakult spíše zaznamenány nebyly. Výsledky dále poukázaly na neefektivní...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.