Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fáze lidského života v představách dětí a školním vyučování
Bergmanová, Veronika ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce Fáze lidského života v predstavách detí a školním vyucování se zabývá detskými prekoncepty o etapách lidského života, a také jejich zpracováním v podkladech pro školní vyucování. Diplomová práce se skládá z teoretické a empirické cásti. Teoretická cást je rozclenena do peti kapitol. První z nich se je zamerena na klícové pojmy, druhá popisuje vývoj poznávacích procesu, tretí a ctvrtá kapitola nahlíží do RVP ZŠ a ucebnic prvouky a poslední kapitola se venuje samotným detským predstavám. Empirická cást se skládá rovnež z peti kapitol. Jejím cílem je zjistit co nejvíce o predstavách detí v rámci fází lidského života. Výzkum je proveden kvalitativním zpusobem za použití hloubkových polostrukturovaných rozhovoru s šestnácti detmi. Získaná data jsou analyzována prostrednictvím metody otevreného kódování a následné techniky vyložení karet. Predposlední kapitola obsahuje praktická doporucení ke školnímu vyucování tohoto tématu. Záver této práce shrnuje poznatky získané výzkumným šetrením.
Fáze lidského života v představách dětí a školním vyučování
Bergmanová, Veronika ; Stará, Jana (oponent) ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce)
Diplomová práce Fáze lidského života v predstavách detí a školním vyucování se zabývá detskými prekoncepty o etapách lidského života, a také jejich zpracováním v podkladech pro školní vyucování. Diplomová práce se skládá z teoretické a empirické cásti. Teoretická cást je rozclenena do peti kapitol. První z nich se je zamerena na klícové pojmy, druhá popisuje vývoj poznávacích procesu, tretí a ctvrtá kapitola nahlíží do RVP ZŠ a ucebnic prvouky a poslední kapitola se venuje samotným detským predstavám. Empirická cást se skládá rovnež z peti kapitol. Jejím cílem je zjistit co nejvíce o predstavách detí v rámci fází lidského života. Výzkum je proveden kvalitativním zpusobem za použití hloubkových polostrukturovaných rozhovoru s šestnácti detmi. Získaná data jsou analyzována prostrednictvím metody otevreného kódování a následné techniky vyložení karet. Predposlední kapitola obsahuje praktická doporucení ke školnímu vyucování tohoto tématu. Záver této práce shrnuje poznatky získané výzkumným šetrením.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.