Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metafora a personifikace jako prostředek marketingové komunikace
Bereckeiová, Michaela ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení používání specifických jazykových prostředků - metafory a personifikace v marketingové komunikaci. První část práce pojednává o jazykových tropech z hlediska lingvistického a jejich uřití v běřné mluvě a tedy i v reklamě. Druhá část se zabývá konkrétními příklady vyuřití metafory a personifikace v reklamních sděleních a specifiky komunikace finančních sluřeb. Dále je analyzována konkrétní kampaň Komerční banky "Bankovní produkty s lidskou tváří" z hlediska pouřitých metafor a personifikací. V závěru je zhodnocena efektivita této kampaně.
Sport jako mediální událost - Olympijské hry v Londýně v tuzemských médiích
Bereckeiová, Michaela ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Kraus, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce se snažila o zachycení problematiky prolínání mediálních a sportovních událostí na konkrétním příkladu z ideologické oblasti - práce médií s konceptem banálního nacionalismu, jak jej zpracoval Michael Billig a o mytologickou rovinu mediálních obsahů na příkladu archetypu hrdiny dle vymezení Jacka Luleho. Oba zkoumané problémy jsou vztaženy na oblast sportovního zpravodajství, konkrétně na Olympijské hry v Londýně 2012. Teoretická část práce objasnila základní koncepty práce médií a postupy, jakými se sportovní událostí pracují média a jak vůbec vzniká mediální událost. Pro tuto část byla stěžejní práce Dayana a Katze definující tzv. media events. Mediální události jsou pro ně rituálovým pojetím komunikace, tedy oslavou kontinuity dané společnosti. Jejich definice se na zkoumanou událost, tedy v případě této práce Olympijské hry, hodí nejlépe, protože v jejich výkladu se mediální událost odlišuje od klasického vysílání, neboli všedních mediálních událostí. Jsou to totiž události natolik zásadní, že vybočují z každodenního zpravodajství, narušují mediální rutinu a klasické programové schéma. Vysílání události probouzí hluboce zakořeněné představy a narace, které jsou srozumitelné všem kutlurám. Událost totiž povětšinou postupně prochází třemi formami prezentace, které...
Metafora a personifikace jako prostředek marketingové komunikace
Bereckeiová, Michaela ; Hejlová, Denisa (oponent) ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení používání specifických jazykových prostředků - metafory a personifikace v marketingové komunikaci. První část práce pojednává o jazykových tropech z hlediska lingvistického a jejich uřití v běřné mluvě a tedy i v reklamě. Druhá část se zabývá konkrétními příklady vyuřití metafory a personifikace v reklamních sděleních a specifiky komunikace finančních sluřeb. Dále je analyzována konkrétní kampaň Komerční banky "Bankovní produkty s lidskou tváří" z hlediska pouřitých metafor a personifikací. V závěru je zhodnocena efektivita této kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.