Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Pivovary Staropramen v letech 2018-2019
Beitl, Martin ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných značek z portfolia Pivovary Staropramen s.r.o. - Staropramen, Braník, Stella Artois a Staropramen Cool. V první části se nachází ukotvení teoretického rámce, který se zaměřuje na vymezení základních pojmů jako značka, marketingová komunikace, marketingový mix a komunikační mix. Představím zde firmu Pivovary Staropramen a její historii. V praktické části provedu analýzu positioningu, cílových skupin a marketingového mixu vybraných značek piv z portfolia firmy a provedu výzkum, který ukáže, co si zákazníci o jednotlivých značkách myslí a jaké o nich mají znalosti.

Viz též: podobná jména autorů
2 Beitl, Marek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.