Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podniková kultura
Pejšová, Lucie ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Tato práce je zaměřena na podnikovou kulturu v nadnárodních společnostech rychlého občerstvení, na vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem, a především na existenci fenoménu zvaného rychlá kariéra, který se s nadnárodními řetězci rychlého občerstvení stále častěji spojuje, a je předmětem diskuzí. Nejprve je práce zaměřena na teoretickou část, tedy na vysvětlení základních pojmů, které jsou s touto problematikou neodmyslitelně spjaté. Jsou zde vysvětlené také návaznosti a specifika podnikové kultury jako takové a kultury podnikové vůbec. Jsou zde také vysvětlené některé často zaměňované pojmy, které po zaměnění svých významů způsobují nepochopení dané věci. Dále v praktické části je již proveden vlastní výzkum podnikové kultury, vyjádření specifických pohledů a názorů na tuto kulturu, a je provedeno šetření pomocí dotazníkového průzkumu (provedeného osobně), který se zaměřil na nadnárodní společnosti řetězců rychlého občerstvení. Závěrem této práce je vyhodnocení zjištěných výsledků z dotazníkového šetření a navržení možných způsobů nápravy.
Controlling a jeho postavení v řízení podniku
Viezan, Daniel ; Bednarčík, Zdeněk (vedoucí práce) ; Karel, Karel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá postavením controllingu, jako moderního nástroje řízení v konkrétním výrobním podniku GZ Media, a.s. Práce je rozdělena do několika částí. V teoretické části práce, jež je zpracována na základě odborné literatury, seznámí autor práce čtenáře s podstatou controllingu, jeho druhy a užívanými nástroji. Druhá část je zaměřena na základní charakteristiku a finanční zhodnocení zvoleného podnikatelského subjektu. V analytické části práce je autorem provedena analýza produktivity a efektivnosti hospodářského střediska gramofonové desky v rámci výrobního controllingu. Dále je zaměřena pozornost na nákladový druh controllingu v podobě kalkulačního systému a kalkulačních vzorců téhož střediska. Pro vhodnější orientaci jsou v práci často používány grafy, tabulky a schémata. Závěrem práce jsou autorem shrnuty provedené analýzy a navržena doporučení vedoucí k zefektivnění manažerského řízení podniku.
Controlling a jeho postavení v řízení podniku
Hájková, Věra ; Bednarčík, Zdeněk (vedoucí práce) ; Magdalena, Magdalena (oponent)
Předložená práce se zaměřuje na controlling a jeho postavení v řízení podniku Intertell spol. s r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první teoretické části je vymezen pojem controlling, controller a jsou zde definovány typy controllingu dle podnikových činností. V kapitole jsou dále zahrnuty vybrané nástroje a metody controllingu. V praktické části je charakterizována společnost Intertell spol. s r.o. a následně je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. V textu jsou popsány výrobní činnosti podniku. Rovněž je autorem provedena analýza stávajícího controllingového řízení podniku a zjištěné poznatky jsou shrnuty v závěru kapitoly. V návrhové části práce autor doporučí zefektivnění řízení podniku zavedením vnitropodnikového účetnictví, navrhne sledovat ziskovost jednotlivých projektů a v neposlední řadě doporučí navýšení počtu controllerů v podniku.
Podniková kultura
Kuralová, Michaela ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Předkládaná bakalářská práce na téma Podniková kultura pojednává o podnikové kultuře obecně (charakterizuje základní prvky podnikové kultury, její vývoj, sílu, typologii, diagnostiku), a dále pak o vybrané dílčí oblasti podnikové kultury (mlčenlivosti zaměstnanců). Teoretická část bakalářské práce vychází z literární rešerše a slouží k seznámení se základními pojmy a problematikou podnikové kultury. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření zabývající se právě mlčenlivostí zaměstnanců vybraného oddělení společnosti x, jehož cílem bylo navrhnout doporučení ke zlepšení stávající situace. V práci byla dále použita metoda pozorování a analýza vnitropodnikových zdrojů k vytvoření stručné charakteristiky zvoleného subjektu a prvků dané podnikové kultury.
Komunikační mix
Majnerová, Tereza ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je marketingový komunikační mix. Hlavním cílem této práce je návrh doporučení v oblasti komunikačního mixu s cílem zvýšení prodeje služeb ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretická východiska a praktickou část. Teoretická část je zpracována na základě analýzy sekundárních zdrojů. V teoretické části práce je popsána podstata marketingu, marketingová komunikace a komunikační mix. V praktické části je představena společnost Labyrint, zabývající se nabídkou služeb. Dále je popsán její komunikační mix a jednotlivé nástroje, které využívá. Praktická část je zpracována na základě vyhodnocení analýzy komunikačního mixu. Analýza komunikačního mixu vychází z výstupů polo-strukturovaných rozhovorů. V poslední části práce je sepsáno doporučení pro komunikační mix společnosti. Závěrem této práce je shrnutí a doporučení do budoucna.
Duševní hygiena v manažerské praxi
Blažková, Martina ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku duševní hygieny v současné manažerské praxi. Teoretická část odkrývá čtenářům pro bližší poznání základní pojmy a východiska tohoto tématu. Zabývá se postupně rolí duševní hygieny v životě jedince, sebepoznáním a sebeřízením, a v neposlední řadě i manažerskou praxí. Hlavní praktická část pak přináší tři případové studie, týkající se otázky psychohygieny a jejího uplatnění ve světě manažerů. Cílem výzkumu je formou polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s vedoucími pracovníky odhalit a přiblížit, do jaké míry aplikují v osobním i pracovním životě techniky duševní hygieny. Po odhalení nedostatků bude snahou nalézt konkrétní rady a doporučení, nutné pro zlepšení některých ze sledovaných oblastí. Závěrem budou jednotliví respondenti vzájemně porovnáváni a analyzováni. Hlavním přínosem této diplomové práce je reálný pohled do života manažerů a odhalení důležitosti či role, kterou psychohygieně přisuzují.
Uvedení značky Redken for Men na český trh
Bošela, Michal ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je komplexní popis značky Redken (resp. řady Redken for men) a analýza podmínek pro uvedení této produktové řady na český trh, včetně identifikace současných trendů, existující konkurence a rozboru marketingového mixu, zahrnujícího jak stávající stav, tak i mnohá doporučení. V první teoreticko -- metodologické části dojde k vymezení základní teoretické podstaty problematiky vlivu mezinárodního prostředí na vstup firmy na trh,způsobů realizace marketingového výzkumu,následné segmentace trhu a stanovení koncepce značky v myslích spotřebitelů (positioning). Poslední oddíl první části poskytne teoretické poznatky o marketingovém mixu. V druhé - analytické části dojde nejdříve ke stručnému seznámení s firmou L'Oréal a posléze k samotnému popisu historie, filosofie a positioningu značky Redken.Následuje analýza podmínek a spotřebitelských trendů na trhu vlasové kosmetiky.Poslední kapitoly obsahují popis marketingového mixu Redken for men, realizované dotazníkové šetření a SWOT analýzu značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.