Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika lektorů v zájmovém vzdělávání dospělých - průvodců po památkových objektech
Bednaříková, Karolína ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Tato práce pohlíží na průvodce po památkových objektech jako na lektory zájmového vzdělávání dospělých. Začíná ukotvením zájmového vzdělávání v kontextu andragogiky a v životě dospělého jedince a posléze se přesouvá k problematice lektorů v oblasti zájmového vzdělávání. Uvádí role lektorů a požadavky, které jsou na ně kladené, nastiňuje možnosti rozvoje a profesionalizace lektorů a také shrnuje základní kompetence a charakteristiky lektorů jak v zájmovém vzdělávání, tak ve vzdělávání dospělých obecně. Pro bakalářskou práci je stěžejní průvodcovská činnost na památkových objektech pojímaná jako činnost lektorů zájmového vzdělávání dospělých. Prostřednictvím výsledků dotazníkového šetření práce předkládá tři pohledy na charakteristiky průvodců, objasňuje současný stav jejich vzdělávání a mapuje čí postoje průvodců a jejich nadřízených k případnému dalšímu vzdělávání v rámci průvodcovské práce. Klíčová slova zájmové vzdělávání dospělých, lektor, nároky na práci lektora, vzdělávání lektorů v zájmovém vzdělávání dospělých, průvodce po historických památkách
Specifika lektorů v zájmovém vzdělávání dospělých - průvodců po památkových objektech
Bednaříková, Karolína ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Tato práce pohlíží na průvodce po památkových objektech jako na lektory zájmového vzdělávání dospělých. Začíná ukotvením zájmového vzdělávání v kontextu andragogiky a v životě dospělého jedince a posléze se přesouvá k problematice lektorů v oblasti zájmového vzdělávání. Uvádí role lektorů a požadavky, které jsou na ně kladené, nastiňuje možnosti rozvoje a profesionalizace lektorů a také shrnuje základní kompetence a charakteristiky lektorů jak v zájmovém vzdělávání, tak ve vzdělávání dospělých obecně. Pro bakalářskou práci je stěžejní průvodcovská činnost na památkových objektech pojímaná jako činnost lektorů zájmového vzdělávání dospělých. Prostřednictvím výsledků dotazníkového šetření práce předkládá tři pohledy na charakteristiky průvodců, objasňuje současný stav jejich vzdělávání a mapuje čí postoje průvodců a jejich nadřízených k případnému dalšímu vzdělávání v rámci průvodcovské práce. Klíčová slova zájmové vzdělávání dospělých, lektor, nároky na práci lektora, vzdělávání lektorů v zájmovém vzdělávání dospělých, průvodce po historických památkách
Odpovídají absolventi univerzit v České republice v roce 2014 požadavkům trhu práce?
Bednaříková, Karolína ; Prachař, Ondřej (vedoucí práce) ; Barák, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá otázkou, jestli absolventi univerzit v České republice odpovídají v roce 2014 požadavkům trhu práce. V teoretické části se zabývám hlavně trhem práce, krátce se věnuji vzdělání a klasifikaci ekonomických činností NACE. Praktická část se zabývá porovnáním počtu absolventů a produkce v procentech, abych zjistila, zda se vzdělání orientuje správným směrem. Přínos by moje bakalářská práce mohla mít nejen pro studenty středních škol, kteří se rozhodují, na jakou vysokou školu si podat přihlášku, ale i pro samotné vysoké školy. Absolventi, kteří vystudovali univerzitu, se ve velké míře zaměřují na špatné obory a studují ty, které produkují méně hodnot.

Viz též: podobná jména autorů
1 Bednaříková, Kamila
1 Bednaříková, Klára
1 Bednaříková, Kristýna
4 Bednáriková, Klaudia
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.