Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Generování a detekce barevných markerů pro rozšířenou realitu
Beťko, Peter ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce navazuje na výzkum v oblasti použití uniformních polí markerů pro rozšířenou realitu a doplňuje ho o možnost generování barevných polí markerů založených na obrazové předloze. Práce popisuje základy rozšířené reality a detailně vysvětluje postupy z článku Uniform Marker Fields. Dále je představen program na generování barevných polí markerů a nástroj na jejich detekci a vyhodnocení úspěšnosti. Práce dále prezentuje studii stálosti barev v procesu tisku a snímání. Tato studie byla vytvořena nad rámec zadání práce a získané poznatky mohou být použity i v obecnějších aplikacích využívajících barvu na kódování informace. Na závěr je popsáno začlenění poznatků do programu na generování polí markerů a z toho plynoucí zvýšení úspěšnosti detekce.
Generování a detekce barevných markerů pro rozšířenou realitu
Beťko, Peter ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce navazuje na výzkum v oblasti použití uniformních polí markerů pro rozšířenou realitu a doplňuje ho o možnost generování barevných polí markerů založených na obrazové předloze. Práce popisuje základy rozšířené reality a detailně vysvětluje postupy z článku Uniform Marker Fields. Dále je představen program na generování barevných polí markerů a nástroj na jejich detekci a vyhodnocení úspěšnosti. Práce dále prezentuje studii stálosti barev v procesu tisku a snímání. Tato studie byla vytvořena nad rámec zadání práce a získané poznatky mohou být použity i v obecnějších aplikacích využívajících barvu na kódování informace. Na závěr je popsáno začlenění poznatků do programu na generování polí markerů a z toho plynoucí zvýšení úspěšnosti detekce.
Sledování objektu ve videu
Beťko, Peter ; Mlích, Jozef (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací a testováním různých algoritmů na sledování objektu ve videu, založených na principu Částicového filtru. Jejich vlastnosti jsou porovnávány a diskutovány pomocí vytvořeného nástroje, objektivně hodnotícího přesnost sledování. Dalšími tématy práce jsou dynamické přizpůsobování se aktuálnímu charakteru scény a zotavení se z dočasného překrytí sledovaného objektu jiným objektem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.