Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Support for fractures in jbox2d engine
Beňovič, Marek ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Vinárek, Jiří (oponent)
JBox2D je herní engine simulující fyziku pevných těles a kapalin v 2D pros- toru. Práce poskytuje rozšíření knihovny JBox2D umožňující tříštění těles po je- jich vzájemné kolizi. Důraz je kladen na plynulost činnosti algoritmu v reálném čase, nízké nároky na výkon procesoru a přirozenost průběhu procesů tříštění. Algoritmus také poskytuje možnost definovat materiály těles a nastavovat jejich vlastnosti, na nichž závisí průběh simulace tříštění těchto těles. Je k dispozici jednoduché programátorské rozhraní založené na logice knihovny. Na demons- traci funkčnosti daného řešení práce obsahuje i jednoduchý framework s testo- vacími scénáři napodobujícími fraktury objektů. Práce poskytuje nové možnosti při vývoji 2D her pro mobilní zařízení a osobní počítače. 1
Forced Alignment via Neural Networks
Beňovič, Marek ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Hnětynka, Petr (oponent)
Sledování videí s titulky v původním jazyce je jedním z nejúčinnějších způsobů výuky cizího jazyka. Zvýrazňování slov v okamžiku jejich vyslovení pomáhá synchronizovat vizuální a sluchové vnímání a zvyšuje efektivitu učení. Metoda pro zarovnávání or- tografických přepisů do zvukových záznamů je známá jako forced alignment. Tato práce implementuje nástroj pro zarovnávání přepisu YouTube videí s řečí v jejich zvukovém záz- namu a poskytuje webové uživatelské rozhraní s videopřehrávačem prezentujícím výsledky. Integruje dva nejmodernější nástroje pro zarovnávání přepisů založené na Kaldi, první využívající standardní HMM, druhý založen na neuronových sítích a porovnává jejich přesnost. Integrované zarovnávače také poskytují zarovnání na úrovni foném, které lze použít pro trénování statistických modelů ve výzkumu rozpoznávání řeči. Práce popisuje implementační a architektonické koncepty, na kterých je nástroj založen, které lze použít v různých softwarových projektech. 1
Support for fractures in jbox2d engine
Beňovič, Marek ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Vinárek, Jiří (oponent)
JBox2D je herní engine simulující fyziku pevných těles a kapalin v 2D pros- toru. Práce poskytuje rozšíření knihovny JBox2D umožňující tříštění těles po je- jich vzájemné kolizi. Důraz je kladen na plynulost činnosti algoritmu v reálném čase, nízké nároky na výkon procesoru a přirozenost průběhu procesů tříštění. Algoritmus také poskytuje možnost definovat materiály těles a nastavovat jejich vlastnosti, na nichž závisí průběh simulace tříštění těchto těles. Je k dispozici jednoduché programátorské rozhraní založené na logice knihovny. Na demons- traci funkčnosti daného řešení práce obsahuje i jednoduchý framework s testo- vacími scénáři napodobujícími fraktury objektů. Práce poskytuje nové možnosti při vývoji 2D her pro mobilní zařízení a osobní počítače. 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.