Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Barouš, Vít ; Petr, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků zemědělské divize společnosti Agrotec a navrhnout procesy a postupy na její zlepšení, včetně finančních, organizačních a přínosných aspektů realizace návrhů. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, jeho vývoj od prvního nákupu, naplnění jeho potřeb, jeho spokojenost a metody jejího měření. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Barouš, Vít ; Petr, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků zemědělské divize společnosti Agrotec a navrhnout procesy a postupy na její zlepšení, včetně finančních, organizačních a přínosných aspektů realizace návrhů. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, jeho vývoj od prvního nákupu, naplnění jeho potřeb, jeho spokojenost a metody jejího měření. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.