Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tourism marketing strategies of the traditional european destinations
Barošová, Anna ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Tématem diplomové práce je marketingová strategie tradičních evropských destinací. Cílem práce je popsat nejvhodnější marketingovou strategii pro evropské destinace, které čelí stále silnější konkurenci na trhu mezinárodního cestovního ruchu. V praktické části práce je detailně analyzována aplikována strategie nejnavštěvovanější evropské destinace - Francie. Účinek této strategie je zhodnocen na základě vlastního kvalitativního dotazníkového výzkumu s mezinárodní účastí.
Potential uses of selected castles ruins in Slovak tourism
Barošová, Anna ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Koňařík, Marek (oponent)
Bakalářská práce je věnována tématice hradů a hradních zřícenin na Slovenku a jejich integraci do cestovního ruchu. Práce je zaměřena na zřícené hrady východního a jižního Slovenska a jejím cílem je upozornit na chátrající kulturní památky, které mají potenciál využití v cestovním ruchu zmíněných regionů. Praktické části předcházejí kapitoly věnované cestovnímu ruchu na Slovensku a postavení památkového fondu v něm. Samotná praktická část je tématicky rozdělena na 2 části - Hrady protitureckého valu a Zapomenuté zříceniny východního Slovenska. Tu první tvoří návrh dvou tématických tras, které tématicky a geograficky propojují vybrané hradní památky. V případě hradů východního Slovenska autorka navštívila 4 vybrané hradní zříceniny - hrady Vinné, Brekov, Jasenov a Čičava. Následně popsala a na základě konkrétních vybraných kritérií zhodnotila jejich využití v cestovním ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.