Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mamablogerky a reakce jejich čtenářů na spolupráce s firmami
Baltaretu, Iva ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám tématem blogů. Mým cílem bylo zejména představit tu část blogů, kterým se říká mamablogy a vymezit ji jako samostatnou kategorii v teoretické části. V praktické části jsem se rozhodla využít kvantitativní metody sběru dat prostřednictvím dotazníkového šetření. To jsem směřovala jak k mamablogerkám, tak i k jejich čtenářkám. Dotazníky jsem doplnila hloubkovými rozhovory s vybranými mamablogerkami. Takto jsem získala ještě podrobnější data, která obohatila informace získaná z obou dotazníků. U mamablogerek jsem zjišťovala motivaci k blogování, ale také jaký mají postoj ke spolupracím s firmami, jak spolupráce vybírají a označují. Cítí se vykořisťované ať už ze strany firem, nebo od sociálních médií? V odpovědích se respondentky dotkly také tématu etiky a odpovědnosti - ať už týkající se umístění fotek dětí na sociální média, nebo ohledně produktů, jejichž propagace je svázaná regulacemi. U čtenářů jsem se snažila zjistit jejich schopnost rozeznat na blozích a sociálních sítích mamablogerek reklamu. A také na to, jak na ně reklamní sdělení u mamablogerek působí. Má práce se zaměřuje pouze na blogerky z České republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.