Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projekt lehké obrobny v TOS Kuřim - OS, a.s. - frézařské pracoviště
Zlámal, Pavel ; Kuřim-OS,, Milan Martínek, TOS (oponent) ; Bělohoubek, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu uspořádání pracoviště lehké obrobny TOS Kuřim – OS, a.s. pro výrobu rovinných dílů do hmotnosti 250 kg frézováním. Při řešení se zaměřím zejména na metodiku návrhu projektu pracoviště. Nejprve je v diplomové práci je uvedeno obecné seznámení s problematikou projektu pracoviště, na kterou navazuje přehled používaných metod projektování pracovišť a ergonomika uspořádání strojů. Dále je proveden popis současného stavu výroby rovinných dílů a návrh uspořádání frézařských pracovišť. Pro vybranou variantu je vytvořeno obecné nákladové hodnocení pracoviště, dokumentace a hodnocení přínosu.
Plánování cesty autonomního lokomočního robotu na základě strojového učení
Krček, Petr ; Bělohoubek, Pavel (oponent) ; Štefek, Alexandr (oponent) ; Žalud, Luděk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Jak již plyne z názvu, tato disertační práce se zabývá plánováním cesty autonomního lokomočního robotu na základě strojového učení. Úkolem plánování cesty robotu je nalezení cesty z počáteční do cílové pozice bez kolize s překážkami tak, aby ohodnocení cesty bylo minimální. Autonomní robot je takový stroj, který je schopen vykonávat úkoly zcela samostatně i v prostředích s dynamickými změnami. Plánování cesty v dynamickém částečně známém prostředí je však obtížným problémem. Schopnost autonomního robotu přizpůsobovat svoje chování změnám prostředí může být zajištěna pomocí metod strojového učení. V souvislosti s plánováním cesty se z metod strojového učení uplatňují především případové usuzování, neuronové sítě, posilované učení, rojová inteligence a genetické algoritmy. Prvá část disertační práce seznamuje čtenáře se současným stavem výzkumu v oblasti plánování cesty. Přehled metod je věnován základním všesměrovým robotům i robotům, na které jsou kladena diferenciální omezení. V práci je navržena řada metod pro plánování cesty všesměrových robotů i robotů s diferenciálním omezením. Tyto navržené metody jsou založeny především na případovém usuzování a genetických algoritmech. Všechny navržené metody byly implementovány v simulačních aplikacích. Výsledky experimentů prováděných v těchto aplikacích jsou součástí této práce. U každého experimentu je proveden rozbor výsledků. Z experimentů plyne, že navržené metody jsou schopné konkurovat běžně používaným metodám, neboť ve většině případů dosahují lepších výsledků.
Projekt lehké obrobny v TOS Kuřim - OS, a.s. - soustružnické pracoviště
Pernica, Jan ; OS,, Milan Martínek, TOS Kuřim - (oponent) ; Bělohoubek, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem uspořádání pracoviště lehké obrobny v TOS Kuřim-OS, a.s.. Na tomto pracovišti se soustružením vyrábějí rotační díly do hmotnosti 250kg. Návrhy uspořádání vychází jak ze stávajícího stavu, tak z metodiky navrhování uspořádání. Dále se vychází z využití a parametrů strojů, bezpečnostních zásad a možností nových prostor. Pro vyhodnocení nejvhodnější varianty jsou navrhnuta kritéria, ze kterých se určí nejvhodnější řešení. Pro vybranou variantu je vytvořen projekt, který obsahuje nákladové vyhodnocení na zřízení, dokumentaci a přínosy, které z této varianty vyplynou pro dané pracoviště.
Projekt automatizované linky na černění kovových součástí
Mlýnek, Jan ; Král, Milan (oponent) ; Bělohoubek, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčně – technologickým návrhem automatizované linky na černění kovových součástek. Práce obsahuje studii koroze a povrchových úprav, rozbor variant konstrukčního řešení linky, návrhy jednotlivých konstrukčních uzlů a jejich základní výpočty, ekonomické zhodnocení projektu. Součásti práce je 3D model linky a výkresová dokumentace.
Plánování cesty autonomního lokomočního robotu na základě strojového učení
Krček, Petr ; Bělohoubek, Pavel (oponent) ; Štefek, Alexandr (oponent) ; Žalud, Luděk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Jak již plyne z názvu, tato disertační práce se zabývá plánováním cesty autonomního lokomočního robotu na základě strojového učení. Úkolem plánování cesty robotu je nalezení cesty z počáteční do cílové pozice bez kolize s překážkami tak, aby ohodnocení cesty bylo minimální. Autonomní robot je takový stroj, který je schopen vykonávat úkoly zcela samostatně i v prostředích s dynamickými změnami. Plánování cesty v dynamickém částečně známém prostředí je však obtížným problémem. Schopnost autonomního robotu přizpůsobovat svoje chování změnám prostředí může být zajištěna pomocí metod strojového učení. V souvislosti s plánováním cesty se z metod strojového učení uplatňují především případové usuzování, neuronové sítě, posilované učení, rojová inteligence a genetické algoritmy. Prvá část disertační práce seznamuje čtenáře se současným stavem výzkumu v oblasti plánování cesty. Přehled metod je věnován základním všesměrovým robotům i robotům, na které jsou kladena diferenciální omezení. V práci je navržena řada metod pro plánování cesty všesměrových robotů i robotů s diferenciálním omezením. Tyto navržené metody jsou založeny především na případovém usuzování a genetických algoritmech. Všechny navržené metody byly implementovány v simulačních aplikacích. Výsledky experimentů prováděných v těchto aplikacích jsou součástí této práce. U každého experimentu je proveden rozbor výsledků. Z experimentů plyne, že navržené metody jsou schopné konkurovat běžně používaným metodám, neboť ve většině případů dosahují lepších výsledků.
Projekt automatizované linky na černění kovových součástí
Mlýnek, Jan ; Král, Milan (oponent) ; Bělohoubek, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčně – technologickým návrhem automatizované linky na černění kovových součástek. Práce obsahuje studii koroze a povrchových úprav, rozbor variant konstrukčního řešení linky, návrhy jednotlivých konstrukčních uzlů a jejich základní výpočty, ekonomické zhodnocení projektu. Součásti práce je 3D model linky a výkresová dokumentace.
Projekt lehké obrobny v TOS Kuřim - OS, a.s. - soustružnické pracoviště
Pernica, Jan ; OS,, Milan Martínek, TOS Kuřim - (oponent) ; Bělohoubek, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem uspořádání pracoviště lehké obrobny v TOS Kuřim-OS, a.s.. Na tomto pracovišti se soustružením vyrábějí rotační díly do hmotnosti 250kg. Návrhy uspořádání vychází jak ze stávajícího stavu, tak z metodiky navrhování uspořádání. Dále se vychází z využití a parametrů strojů, bezpečnostních zásad a možností nových prostor. Pro vyhodnocení nejvhodnější varianty jsou navrhnuta kritéria, ze kterých se určí nejvhodnější řešení. Pro vybranou variantu je vytvořen projekt, který obsahuje nákladové vyhodnocení na zřízení, dokumentaci a přínosy, které z této varianty vyplynou pro dané pracoviště.
Projekt lehké obrobny v TOS Kuřim - OS, a.s. - frézařské pracoviště
Zlámal, Pavel ; Kuřim-OS,, Milan Martínek, TOS (oponent) ; Bělohoubek, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu uspořádání pracoviště lehké obrobny TOS Kuřim – OS, a.s. pro výrobu rovinných dílů do hmotnosti 250 kg frézováním. Při řešení se zaměřím zejména na metodiku návrhu projektu pracoviště. Nejprve je v diplomové práci je uvedeno obecné seznámení s problematikou projektu pracoviště, na kterou navazuje přehled používaných metod projektování pracovišť a ergonomika uspořádání strojů. Dále je proveden popis současného stavu výroby rovinných dílů a návrh uspořádání frézařských pracovišť. Pro vybranou variantu je vytvořeno obecné nákladové hodnocení pracoviště, dokumentace a hodnocení přínosu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.