Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Reality Realspectrum, s.r.o.
Bárta, Viktor ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Tomášková, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší sestavení Marketingové strategie podniku Real Spektrum s.r.o., který nabízí služby v realitní oblasti, především prodej a pronájem nemovitostí. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii a navrhuje změny vedoucí ke zvýšení její efektivnosti.
Marketingová strategie společnosti Reality Realspectrum, s.r.o.
Bárta, Viktor ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Tomášková, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší sestavení Marketingové strategie podniku Real Spektrum s.r.o., který nabízí služby v realitní oblasti, především prodej a pronájem nemovitostí. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii a navrhuje změny vedoucí ke zvýšení její efektivnosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 Barta, V.
1 BÁRTA, Vilém
1 BÁRTA, Václav
5 Bárta, Vladimír
12 Bárta, Vojtěch
2 Bárta, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.