Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing strategy of chosen company
Čížová, Natália ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Andelová, Lucia (oponent)
Základním rysem dnešní doby je neustálá změna. Svět se stává globalizovanější, mění se potřeby a přání spotřebitelů a mění se i samotný spotřebitel, který je informovanější a má větší kupní sílu. Technický a technologický pokrok mění způsob, jakým se díváme na svět. Konkurence sílí a modernizuje se způsob obchodování. Kvůli všem těmto důvodům je marketingová strategie v mnoha ohledech pro firmy nezbytností. Diplomová práce se dělí na teoretickou a analytickou část a jejím hlavním cílem je analýza a návrh marketingové strategie vybraného podniku s ohledem na vypracovanou teoretickou část, výsledky analýz a získané informace.

Viz též: podobná jména autorů
2 Andělová, L.
2 Andělová, Lucie
4 Andělová, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.