Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Manažerské funkce a jejich delegování v mateřské škole
Amin, Iva ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
NÁZEV: Manažerské funkce a jejich delegování v mateřské škole. AUTOR: Iva Amin KATEDRA: Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. et Bc. Jiří Trunda ABSTRAKT: Cílem práce je definovat některé termíny a teoretické teze týkající se problematiky managementu, manažerských funkcí a některých znalostí, dovedností a povinností manažerů, dodržet zásady úspěšného delegování vybráním vhodného úkolu i delegáta. Zda ředitelky mateřských škol umí vybrat vhodný úkol i delegáta, dodržet zásady úspěšného delegování, ukázaly výsledky provedeného empirického výzkumu. Metodou pro empirický výzkum bylo dotazníkové šetření. Dotazník byl sestaven pro ředitelky samostatných mateřských škol s právní subjektivitou. Bylo osloveno celkem 100 ředitelek mateřských škol z Ústeckého kraje, návratnost dotazníků činila 57 %. Výsledky dotazníkového šetření byly vyhodnoceny a zpracovány do grafů. Výstupem bakalářské práce je soubor názorů, doporučení a metod, které manažeři používají ke zvládnutí specifických činností (tzv. manažerských funkcí) a jejich delegování v mateřské škole. KLÍČOVÁ SLOVA: delegování, management, manažer, manažerské funkce, mateřská škola
Manažerské funkce a jejich delegování v mateřské škole
Amin, Iva ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
NÁZEV: Manažerské funkce a jejich delegování v mateřské škole. AUTOR: Iva Amin KATEDRA: Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. et Bc. Jiří Trunda ABSTRAKT: Cílem práce je definovat některé termíny a teoretické teze týkající se problematiky managementu, manažerských funkcí a některých znalostí, dovedností a povinností manažerů, dodržet zásady úspěšného delegování vybráním vhodného úkolu i delegáta. Zda ředitelky mateřských škol umí vybrat vhodný úkol i delegáta, dodržet zásady úspěšného delegování, ukázaly výsledky provedeného empirického výzkumu. Metodou pro empirický výzkum bylo dotazníkové šetření. Dotazník byl sestaven pro ředitelky samostatných mateřských škol s právní subjektivitou. Bylo osloveno celkem 100 ředitelek mateřských škol z Ústeckého kraje, návratnost dotazníků činila 57 %. Výsledky dotazníkového šetření byly vyhodnoceny a zpracovány do grafů. Výstupem bakalářské práce je soubor názorů, doporučení a metod, které manažeři používají ke zvládnutí specifických činností (tzv. manažerských funkcí) a jejich delegování v mateřské škole. KLÍČOVÁ SLOVA: delegování, management, manažer, manažerské funkce, mateřská škola

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.