Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategické řízení značky Signal
Allushi, Amis ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mrázková, Lucie (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie značky Signal ve srovnání s jejími konkurenty. Popisuje současný vývoj značky, především v letech 2009 a 2010. Identifikuje případné úspěchy či neúspěchy a navrhuje doporučení pro marketingovou strategii na příští roky.
Vybrané otázky z diskriminace na trhu práce
Allushi, Amis ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Přesto ženy v dnešní době stále čelí diskriminaci a nerovnému zacházení. Tento fakt je zakázán legislativou, ale v podvědomí lidí již není brán na zřetel tolik jako např. diskriminace z důvodu barvy pleti. Sexistické vtipy a bariéry, které znepříjemňují ženám vstup do různých sfér společnosti a různých pozic práce jsou v naši společnosti neustále zakotveny. Dnes ženy stále vydělávají méně než muži, a to o celou čtvrtinu. V roce 2005 vydělaly ženy průměrně o 3700 Kč méně než muži.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.