Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozdílnosti implementace PPC kampaní v Kazachstánu v komparaci s Českou republikou
Akhmetzhanova, Adina ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Práce analyzuje rozdílnosti a specifiku implementace PPC reklamy na internetu v rámci České republiky a Kazachstánu. Vymezuje základní pojmy a nástroje internetového marketingu a popisuje internetovou reklamu Kazachstánu ve srovnání se specifikou reklamy v České republice. Detailně se práce zaměřuje na popis a vysvětlení efektu Pay-Per-Click reklamních kampaní. Posuzovány budou geografické výhody a možnosti, budou získány důležité statistiky a osobně zpracovávány průhledné grafy. Systémy, které budou popsány jsou AdWords, Sklik, a Direct.Yandex. Tyto nástroje jsou vybrány, protože jsou nejvyužívanější na českém a kazašském trhu a mají potenciál pokrýt inzerci po celém světě. Možnosti jejich využití a zjištěné odlišnosti jsou interpretovány uvedením konkrétních specifik uvedených států.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.