Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum farmářských trhů v České republice
Adámeková, Katarína ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingový výzkum farmářských trhů si klade za cíl zjistit nejvýznamnější motivy, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, kteří navštěvují farmářské trhy, tak i těch kteří naopak farmářské trhy nevyhledávají. První část mé práce slouží k seznámení se s farmářskými trhy z marketingového hlediska, dále jsem považovala za důležité objasnit, na jakých principech a pravidlech farmářské trhy obecně fungují. Praktická část práce zahrnuje vlastní šetření zabývající se mírou oblíbenosti farmářských trhů u spotřebitelů v České republice. V závěru práce jsou uvedena marketingová doporučení opírající se o analýzu výsledků z vlastního šetření, o externí pozorování a poznatky, které jsem získala během zpracování diplomové práce. Výsledky mého výzkumu mohou posloužit jak laikům, kteří se chtějí o tomto tématu dozvědět více informací z marketingového pohledu, tak všem zainteresovaným stranám v tomto oboru.
Výzkum poptávky po vybraném spotřebním zboží - biopotraviny
Adámeková, Katarína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Ve své práci se věnuji kvantitativnímu průzkumu poptávky po biopotravinách v ČR (především v Praze) a to u studentů VŠ. Srovnávám jejich zájem z různých hledisek s celkovou poptávkou po biopotravinách, a proto stěžejní částí mé práce tvoří dotazník o 21 otázkách, pomocí něhož se snažím zjistit, zda se studenti VŠ významně podílejí na celkové poptávce po biopotravinách, dále zjišťuji povědomí studentů o nabídce a o sprácném značení biopotravin v ČR a nakonec, zda je cena nejzásadnějším rozhodovacím kritériem při nákupu biopotravin.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.