Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj organizační kultury orientované na spoluúčast. (Reflexe života jedné ZŠ)
Žmolík, Michal ; Havrdová, Zuzana (vedoucí práce) ; Slavíková, Ivana (oponent)
Práce se zaměřuje na reflexi života jedné pražské základní školy a jeho změn v období jednoho a půl roku. Zvláštní pozornost je věnována kultuře školy a těm jejím aspektům, které souvisí se spoluúčastí zaměstnanců na řízení a rozvoji vzdělávacího procesu. Autor v práci nejprve sleduje jak je v literatuře pojímána organizační kultura obecně a následně se již konkrétně věnuje jednotlivým vlivům, které se podílejí na utváření školní kultury. V další části na školu nahlíží obecně jako na organizaci a zaměřuje se na vybrané vlivy působící na její fungování, k nimž nabízí jednak poznatky z odborné literatury, jednak vlastní reflexe. Druhá část je zaměřena na konkrétní základní školu. Reflexe se opírá o autorem realizované rozhovory s učiteli a průběžné záznamy z pozorování interakcí ve škole. Dále jsou popsány některé intervence, které činil autor v pozici školního psychologa po dohodě s vedením školy, a to za účelem zvolených změn v organizační kultuře. Změna je sledována též pomocí dotazníků. V závěru nabízí autor náměty jak utvářet ve škole kulturu zaměřenou na spoluúčast.
Rozvoj organizační kultury orientované na spoluúčast. (Reflexe života jedné ZŠ)
Žmolík, Michal ; Havrdová, Zuzana (vedoucí práce) ; Slavíková, Ivana (oponent)
Práce se zaměřuje na reflexi života jedné pražské základní školy a jeho změn v období jednoho a půl roku. Zvláštní pozornost je věnována kultuře školy a těm jejím aspektům, které souvisí se spoluúčastí zaměstnanců na řízení a rozvoji vzdělávacího procesu. Autor v práci nejprve sleduje jak je v literatuře pojímána organizační kultura obecně a následně se již konkrétně věnuje jednotlivým vlivům, které se podílejí na utváření školní kultury. V další části na školu nahlíží obecně jako na organizaci a zaměřuje se na vybrané vlivy působící na její fungování, k nimž nabízí jednak poznatky z odborné literatury, jednak vlastní reflexe. Druhá část je zaměřena na konkrétní základní školu. Reflexe se opírá o autorem realizované rozhovory s učiteli a průběžné záznamy z pozorování interakcí ve škole. Dále jsou popsány některé intervence, které činil autor v pozici školního psychologa po dohodě s vedením školy, a to za účelem zvolených změn v organizační kultuře. Změna je sledována též pomocí dotazníků. V závěru nabízí autor náměty jak utvářet ve škole kulturu zaměřenou na spoluúčast.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.