|
Spotřební chování segmentu seniorů
Ryznerová, Hana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Žilková, Alena (oponent)
Diplomová práce popisuje specifika spotřebního chování segmentu seniorů v oblasti finančních produktů. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé základní pojmy, které se k problematice spotřebního chování segmentu seniorů vztahují. Následuje popis aktuální nabídky finančních produktů pro seniory. Praktická část je zaměřená na výzkum trhu, analýzu dat vybraného segmentu a předloţení závěrů, které jsou na základě provedeného výzkumu zjištěné. Pro doplnění jsou uvedeny výsledky výzkumu konkrétní české společnosti působící v této oblasti. Výzkum se konkrétně týká finančních produktů sjednaných u seniorů.
|
|
Analýza kupního chování na trhu s biopotravinami
Havelková, Alžběta ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Žilková, Alena (oponent)
Diplomová práce na téma "Analýza kupního chování na trhu s biopotravinami" se zabývá vztahem zákazníků k biopotravinám. Jsou v ní analyzovány teoretické aspekty rozhodování spotřebitele a specifika trhu s biopotravinami v ČR. Zahrnuje prezentaci výsledků marketingového výzkumu týkající se obecného povědomí lidí o biopotravinách a souvisejících nákupních zvyklostí, který byl zpracován na základě teoretických poznatků. V závěru je zpracován návrh marketingových doporučení pro ekonomické subjekty působící na trhu s biopotravinami.
|
|
Mystery shopping
Vašíčková, Denisa ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Žilková, Alena (oponent)
Cílem práce je podat přehled o možnostech využití metody marketingového výzkumu Mystery shopping při testování kvality služeb poskytovaných zákazníkům. Výstupy výzkumu mají za úkol poskytnout firmě informace o slabých a silných stránkách jejího organizačního procesu při styku se zákazníkem. Na základě těchto zjištění má firma možnost přijmout taková opatření, které povedou ke zkvalitnění jejích služeb.
|
| |