Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing plan of the FitBucket company
Žideková, Denisa ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubovichová, Michaela (oponent)
Shrnutí / Obsah: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro společnost FitBucket na šest měsíců a doporučení na rok 2016. Teoretická část je východiskem a pilířem pro praktickou část. Ta začíná představením společnosti FitBucket, situační analýzou a vlastním kvalitativním výzkumem, který probíhá ve formě strukturovaného rozhovoru. Výzkum slouží jako podklad pro pilotní verzi v co-workingovém místě Connect. Součástí práce je marketingová strategie, která je převedena do marketingového mixu. Velkou část tvoří marketingová komunikace a forma osobního marketingu. Podrobný akční plán posktuje přehled nad všemi aktivitami, které proběhli a které se chystají v dalším roce. V závěrečné části je rozpočet za jednotlivé aktivity a kontrola plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.