Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Pokročilá webová aplikace redakčního systému
Žert, Zdeněk ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Techet, Jiří (vedoucí práce)
Práce pojednává o tvorbě redakčního systému pro správu obsahu internetových stránek Nadace Partnerství. Definuje základní požadavky na systém. Analyzuje jejich zpracování s využitím diagramů. Po popisu návrhu řešení se věnuje implementačním úskalím a jejich řešením. Závěr práce je věnován nástinu dalšího rozvoje systému a jeho budoucího uplatnění.
Pokročilá webová aplikace redakčního systému
Žert, Zdeněk ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Techet, Jiří (vedoucí práce)
Práce pojednává o tvorbě redakčního systému pro správu obsahu internetových stránek Nadace Partnerství. Definuje základní požadavky na systém. Analyzuje jejich zpracování s využitím diagramů. Po popisu návrhu řešení se věnuje implementačním úskalím a jejich řešením. Závěr práce je věnován nástinu dalšího rozvoje systému a jeho budoucího uplatnění.
Marketing mix on veterinary clinic
Hanulay, Juraj ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Žert, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aplikováním marketingového mixu. Teoretická část definuje důležité pojmy, které se týkají marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Cílem práce je dokázat, jak lze dobrým marketingem zajistit úspěšnost kliniky.Z práce vyplývá, že úspěch kliniky v první řadě zabezpečí správný výběr pracovníků, jejich odborná úrověň, moderní materiálové a přístrojové vybavení kliniky. K úspěchu se stejnou mírou podepisuje i finanční politika kliniky, její dostupnost, správně vedená komunikace mezi pracovníky kliniky a stejně tak odborný a citlivý přístup k pacientovi. V závěru práce poukazuji na to, co by se ještě v marketingu zlepšit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.