Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spanish advertisements from the perspective of the text linguistics
Žampachová, Zuzana ; Zavadil, Bohumil (vedoucí práce) ; Čermák, Petr (oponent)
Tématem diplomové práce je španělská reklama z pohledu textové lingvistiky. Jak již samotný název řká, práce se skládá ze dvou část. Prvn je teoretická, snaž se vysvětlit problematiku textové lingvistiky, charakterizovat stav disciplny z pohledu významných autorů daného oboru. Výchozm bodem je teorie textuality dvou lingvistů Beaugranda a Dresslera (1997), kteř předkládáj textovou lingvistiku z pohledu sedmi norem. Zároveň práce apeluje na existujc vztah mezi ikonickým a verbálnm jazykem a vysvětluje nezbytné pojmy a termny vztahujc se k reklamě. Druhá část je zaměřená na praktickou stránku, aplikace norem textuality na reklamn sdělen. Vycház z konkrétnch přkladů španělské reklamy z dennho tisku El País, což je jeden ze španělských periodik s velkou čtenářskou základnou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.