Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nestmelené směsi do podkladních vrstev vozovek
Žůrek, Jakub ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možností využít alternativní materiály do podkladních vrstev vozovek. Vybrané zrnité materiály z lomů (frakce 0/22) a recyklát, jejich možné zatřídění v rámci používaných podkladních vrstev a posouzení vhodnosti pro danou konstrukční vrstvu. Dále se práce zabývá vhodností laboratorních zkoušek, které se u nás v současnosti používají, a klade si otázku, zdali jsou tyto zkoušky ideální či nikoli. Teoretická část shrnuje aktuálně používané podkladní vrstvy, jejich vlastnosti, technologii provádění a vysvětluje současný systém zkoušení. Cílem praktické části je pak stanovit mechanické vlastnosti zkoumaných materiálů, ty vzájemně porovnat a posoudit.
Aplikace systému hospodaření s vozovkou (SHV) na silnicích II. a III. třídy Libereckého kraje
Žůrek, Jakub ; Mališ, Luděk (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem hospodaření s vozovkou jako nástrojem správy a údržby silnic Libereckého kraje. Cílem je provést sběr poruch vozovek v rámci síťové úrovně na silnicích II. a III. třídy. Změřená data následně vyhodnotit a provést variantní návrhy plánů údržby a oprav. Dále se práce zabývá jednotlivými variantami v procesu vyhodnocování dat, hodnotí jejich vhodnost a přesnost. Teoretická část obsahuje informace potřebné k pochopení fungování systému hospodaření s vozovkou a rovněž popis softwaru použitého pro sběr a následnou práci s daty. V praktické části jsou prezentovány výsledky a zodpovězeny otázky vyplývající ze stanovených cílů.
Crossroad III/42510, III/39528, III/41619 - Study
Žůrek, Jakub ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
The subject of this bachelor thesis is a technical study focusing on an adjustment of the four-legged intersection of roads III/42510, III/39528 and III/41619. The intersection is located between villages Ledce u Židlochovic and Hrušovany u Brna and is an important connection of forementioned roads. The reason of this study is a poor road condition, poor traffic markings condition and relatively high traffic accident rate. After measuring and processing traffic data it has been found, that the intersection doesn’t provide sufficient traffic flow for maximum potential traffic rates. Three versions focusing on safety and increasing maximum potential traffic flow were designed and the most optimal one was chosen.
Křižovatka silnic I/14 x III/3037 x III/3038 x III/3039 - Červený Kostelec
Žůrek, Jakub ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování technické studie, která se zaměřuje na úpravu pěti větvové křižovatky silnic I/14, III/3037, III/3038 a III/3039. Křižovatka se nachází v intravilánu města Červený Kostelec, v jeho hlavním centru dění. Hlavními důvody zadání technické studie je potřeba vyřešit komplikovanou a rozlehlou křižovatku v centru města, navrhnout řešení na zaslepení alespoň jedné vstupující komunikace, čím se má zmenšit její plocha, a zároveň aby se tak vytvořil zvětšený prostor pro náměstí. V rámci technické studie byli navržené tři kapacitně posouzené varianty řešení samotné křižovatky, a zároveň v souvislosti se zaslepením komunikace byli navržené další dvě varianty řešení vodorovného dopravního značení přilehlé křižovatky na Tyršovom náměstí. Zmiňované varianty jsou závěrečným výstupem technické studie.
Crossroad III/42510, III/39528, III/41619 - Study
Žůrek, Jakub ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
The subject of this bachelor thesis is a technical study focusing on an adjustment of the four-legged intersection of roads III/42510, III/39528 and III/41619. The intersection is located between villages Ledce u Židlochovic and Hrušovany u Brna and is an important connection of forementioned roads. The reason of this study is a poor road condition, poor traffic markings condition and relatively high traffic accident rate. After measuring and processing traffic data it has been found, that the intersection doesn’t provide sufficient traffic flow for maximum potential traffic rates. Three versions focusing on safety and increasing maximum potential traffic flow were designed and the most optimal one was chosen.
Aplikace systému hospodaření s vozovkou (SHV) na silnicích II. a III. třídy Libereckého kraje
Žůrek, Jakub ; Mališ, Luděk (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem hospodaření s vozovkou jako nástrojem správy a údržby silnic Libereckého kraje. Cílem je provést sběr poruch vozovek v rámci síťové úrovně na silnicích II. a III. třídy. Změřená data následně vyhodnotit a provést variantní návrhy plánů údržby a oprav. Dále se práce zabývá jednotlivými variantami v procesu vyhodnocování dat, hodnotí jejich vhodnost a přesnost. Teoretická část obsahuje informace potřebné k pochopení fungování systému hospodaření s vozovkou a rovněž popis softwaru použitého pro sběr a následnou práci s daty. V praktické části jsou prezentovány výsledky a zodpovězeny otázky vyplývající ze stanovených cílů.
Nestmelené směsi do podkladních vrstev vozovek
Žůrek, Jakub ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možností využít alternativní materiály do podkladních vrstev vozovek. Vybrané zrnité materiály z lomů (frakce 0/22) a recyklát, jejich možné zatřídění v rámci používaných podkladních vrstev a posouzení vhodnosti pro danou konstrukční vrstvu. Dále se práce zabývá vhodností laboratorních zkoušek, které se u nás v současnosti používají, a klade si otázku, zdali jsou tyto zkoušky ideální či nikoli. Teoretická část shrnuje aktuálně používané podkladní vrstvy, jejich vlastnosti, technologii provádění a vysvětluje současný systém zkoušení. Cílem praktické části je pak stanovit mechanické vlastnosti zkoumaných materiálů, ty vzájemně porovnat a posoudit.

Viz též: podobná jména autorů
10 Žurek, Jan
10 Žůrek, Jan
4 Žůrek, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.