Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výuka bruslení u dětí předškolního věku
Žáčková, Lada ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Dvořáková, Hana (oponent)
NÁZEV: Výuka bruslení předškolních dětí AUTOR: Lada Žáčková KATEDRA: Katedra tělesné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: PaedDr. Ladislav Pokorný ABSTRAKT: Tato diplomová práce mapuje výuku bruslení u dětí předškolního věku. Dále zahrnuje specifika předškolního věku, jeho vzdělávací koncepci, trénink a pohyb předškolních dětí, metodiku bruslení a přípravy na hodiny bruslení. Cílem této práce bylo zmapovat výuku bruslení předškolních dětí v různých institucích, zda děti docílí porovnatelných výsledků při stejném počtu hodin od úrovně naprostý začátečník, i zda se dá navržený model výuky použít v jiných bruslařských sportech a dosáhnout v nich určité bruslařské úrovně. Na základě poznatků, prostudované literatury a zkušeností trenérů je navržen optimální model výuky bruslení pro tuto věkovou skupinu, který je ověřen a porovnán v praxi. Práce je podložena dotazníkovým šetřením u trenérů a experimentem u této věkové skupiny. Výsledky mé práce odpověděly kladně na stanovené požadavky. KLÍČOVÁ SLOVA: dítě, předškolní věk, vzdělávací koncepce, Rámcový vzdělávací program, metodika bruslení, tréninkový plán, krasobruslení, hokej, rychlobruslení, kurzy bruslení
Výuka bruslení u dětí předškolního věku
Žáčková, Lada ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Dvořáková, Hana (oponent)
NÁZEV: Výuka bruslení předškolních dětí AUTOR: Lada Žáčková KATEDRA: Katedra tělesné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: PaedDr. Ladislav Pokorný ABSTRAKT: Tato diplomová práce mapuje výuku bruslení u dětí předškolního věku. Dále zahrnuje specifika předškolního věku, jeho vzdělávací koncepci, trénink a pohyb předškolních dětí, metodiku bruslení a přípravy na hodiny bruslení. Cílem této práce bylo zmapovat výuku bruslení předškolních dětí v různých institucích, zda děti docílí porovnatelných výsledků při stejném počtu hodin od úrovně naprostý začátečník, i zda se dá navržený model výuky použít v jiných bruslařských sportech a dosáhnout v nich určité bruslařské úrovně. Na základě poznatků, prostudované literatury a zkušeností trenérů je navržen optimální model výuky bruslení pro tuto věkovou skupinu, který je ověřen a porovnán v praxi. Práce je podložena dotazníkovým šetřením u trenérů a experimentem u této věkové skupiny. Výsledky mé práce odpověděly kladně na stanovené požadavky. KLÍČOVÁ SLOVA: dítě, předškolní věk, vzdělávací koncepce, Rámcový vzdělávací program, metodika bruslení, tréninkový plán, krasobruslení, hokej, rychlobruslení, kurzy bruslení

Viz též: podobná jména autorů
1 ŽÁČKOVÁ, Lenka
11 ŽÁČKOVÁ, Lucie
11 Žáčková, Lucie
1 Žáčková, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.