Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Evaluace v terciálním vzdělávání
Mrňová, Olga ; Vašutová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Semrád, Jiří (oponent) ; Švec, Vladimír (oponent)
Instituce terciárního vzdělávání a další aktéři různými způsoby na tomto vzdělávání zainteresovaní, zejména vládní orgány, akademická komunita včetně studentů, akreditační orgány, vědečtí a odborní pracovníci, zaměstnavatelé a veřejnost se soustřeďují v poslední době v oblasti hodnocení vzdělávání na zodpovědnost za excelentní kvalitu. Tento globální jev ovlivňuje i Českou republiku podobně jako mnoho dalších zemí, které musí provést řadu změn v tradičním pojetí hodnocení škol. Cílem nového pojetí je především posílení institucionální a osobní zodpovědnosti za kvalitu vzdělávacích výsledků a zmírnění Pochybností ze strany veřejnosti. Hlavní zodpovědností školy je udržení a zvyšování kvality vzdělávání a neustálé zkvalitňování a zefektivňování výuky a učení. V souvislosti s tím je nutné posílit funkci managementu ve smyslu zvýšení kvality výkonu na základě uplatnění evaluačních mechanismů a nástrojů a poskytování odpovídající opory pro rozhodování a Změnu. Evaluační mechanismy nelze však chápat jako pouhé zavedení technických opatření bez vytvoření vhodného evaluačního prostředí, a to jak na úrovni národní, tak v jednotlivých vzdělávacích institucích. Vzhledem ktomu, že na národní úrovni nebyl dosud nový komplexní systém evaluace terciárního vzdělávání utvořen, tzn. že vnější hodnocení ^editační komisí...
Učebnice dějin výtvarné kultury pro výtvarné a uměleckořemeslné obory středních odborných škol: didaktická analýza textů
Polanecký, Jaroslav ; Šamšula, Pavel (vedoucí práce) ; Švec, Vladimír (oponent) ; Lysáček, Petr (oponent)
Disertační práce Učebnice dějin výtvarné kultury pro výtvarné a uměleckořemeslné obory středních odborných škol (Didaktická analýza textů) se zaměřuje na problematiku didaktických textů určených pro umělecko-historickou oblast odborného vzdělávání, která je v současnosti realizována ve vyučovacím předmětu dějiny výtvarné kultury (DVK). Střední umělecké vzdělávání má na území České republiky dlouhou tradici a vyučovací předmět dějiny výtvarné kultury je důležitým odborným teoretickým vyučovacím předmětem, jehož cílem je poskytnout žákům ucelenou orientaci v oblasti vývoje společnosti a výtvarné kultury od jejího vzniku až po současnost a rovněž poskytnout teoretické zázemí pro jejich aktivní působení v oblasti výtvarné tvorby. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
4 ŠVEC, Václav
2 Švec, Vojtěch
4 Švec, Václav
1 Švec, Vítězslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.