Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Personální marketing v získávání pracovníků call center
Švarcbachová, Tereza ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá získáváním pracovníků a personálním marketingem se zaměřením na prostředí call center. Práce vymezuje základní pojmy z oblasti náboru a HR marketingu a zároveň je analýzou specifik a odlišností tohoto typu organizací. Na základě této analýzy a výzkumného šetření je následně vypracován, ověřen a vyhodnocen návrh vhodné personálně-marketingové strategie pro call centra. Vzhledem k aktuálním trendům a době technologického pokroku se práce zaměřuje na digitální a online prostředí. Součástí práce je kvantitativní šetření preferencí a překážek u pracovníků call centra a také kvalitativní analýza firemní dokumentace, statistik a reportů. Cílem kvalitativního a kvantitativního výzkumu je zjištění specifik call center. Klíčová slova získávání pracovníků, personální marketing, call centrum, nábor, employer branding, HR marketing, marketingová strategie, digitální marketing, e-recruitment

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.