Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kazuistika fyzioterapeutické péče o pacienta s diagnózou totální endoprotéza kyčelního kloubu
Švamberková, Lenka ; Říha, Michal (vedoucí práce) ; Hankovcová, Eva (oponent)
Název: Kazuistika fyzioterapeutické péče o pacienta s diagnózou totální endoprotéza kyčelního kloubu Cíl: Cílem této práce je shrnutí teoretických znalostí i praktických dovedností týkajících se diagnózy totální endoprotéza kyčelního kloubu a fyzioterapeutických metod užívaných po její implantaci. Shrnutí práce: Bakalářské práce je rozdělena do dvou částí. V první obecné části jsou shrnuty informace o anatomii a kineziologii kyčelního kloubu, koxartróze jako nejčastější příčině implantace totální endoprotézy, nejčastěji využívaných přístupech v operační léčbě a nejpoužívanějších typech endoprotéz kyčelního kloubu. Součástí je také rehabilitační plán pacientů s touto diagnózou zahrnující předoperační, časnou pooperační a také následnou fyzioterapeutickou péči. Druhá, speciální část obsahuje kazuistiku pacientky po implantaci endoprotézy kyčelního kloubu. Tento oddíl zahrnuje vstupní i výstupní kineziologický rozbor, průběh terapie a zhodnocení výsledků fyzioterapeutické péče. Klíčová slova: kazuistika, kyčelní kloub, totální endoprotéza, fyzioterapie, koxartróza
Postavení integrovaného žáka s lehkým postižením v žákovské skupině
ŠVAMBERKOVÁ, Lenka
Diplomová práce je zaměřena na zjišťování postavení dítěte s lehkým postižením v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy. Jedná se konkrétně o děti, u kterých je diagnostikována lehká mozková dysfunkce nebo specifická porucha učení. Teoretická část pojednává o charakteru třídy na prvním stupni základní školy, a to z vývojového a sociologického hlediska. Dále se zabývá problematikou poruch učení a chování, kam spadají právě žáci, o které se v mé práci zajímám, a také problematikou školské integrace. Praktická část zahrnuje vlastní šetření a zpracovává získaná data. Výzkum probíhal na základní škole Grünwaldova v Českých Budějovicích. Byl proveden pomocí sociometrické metody, monitorovacího systému, pozorování a dotazníku pro učitele. V přílohách jsou uvedeny součásti výzkumu sociometrickou metodou.

Viz též: podobná jména autorů
2 ŠVAMBERKOVÁ, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.