Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi Sport
Šuranská, Anna ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Kvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi sport Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení marketingového výzkumu kvality služeb ve sportovním centru Jeremi sport. Výzkum je prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření za pomocí Bradyho modelu. Na základě zpracovaných výsledků jsou vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení kvality služeb ve sportovním centru Jeremi. Metody: Pro výzkum byl použit Bradyho model, který se zabývá vnímáním kvality služeb. Jednotlivé dimenze tohoto modelu byly zkoumány prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky. Do výzkumu byl zařazen i odhad vedení Jeremi a moje přímé pozorování v průběhu osobního dotazování. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny grafy, klasifikačními kříži a tabulkami. Prostřednictvím výzkumu byly nalezeny nedostatky, které je podle zákazníků potřeba zlepšit. Na základě těchto výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení, které by měly nedostatky odstranit. Díky tomu by mělo Jeremi sport dosáhnout zlepšení kvality svých služeb a vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: zákazník, služba, spokojenost, sportovní centrum, kvalita, výzkum
Marketingová komunikace fitness World Class
Šuranská, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace fitness World Class Cíl: Cílem je na základě provedených analýz zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace a na jejich základě vytvořit návrh na zlepšení marketingové komunikace World Class pro rok 2015. Metody: V této práci byly využity metody analýzy textů a dokumentů. Za pomocí kvalitativní metody byl proveden strukturovaný rozhovor s club manažerkou společnosti. Výsledky: Výsledkem práce je nový kompletní návrh marketingové komunikace pro fitness centrum World Class na rok 2015. Návrh zahrnuje vylepšení propagace především v časopisech, lepší umístění venkovní reklamy, větší zaměřenost na internet, ale také byl návrh rozšířen o nové modernější nástroje - virální marketing a guerilla marketing. Pro jeho kompletnost byl vytvořen rozpočet na marketingovou komunikaci a časový harmonogram. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, reklama, fitness centrum, interview

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.