Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vnímání genderových rolí
Šuhajová, Irena ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Ticháková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce "Analýza vnímání genderových rolí" popisuje názory současné společnosti na postavení mužů a žen. Cílem diplomové práce je získání informací, jak lidé vnímají genderové role a genderové stereotypy. Důležité je zjistit, zda se dnešní společnost genderovými stereotypy stále řídí. Teoretická část se zabývá popisem historie genderové problematiky od dob průmyslové revoluce do současnosti, dále definuje a hlouběji popisuje genderové role a stereotypy a ukazuje výsledky některých výzkumů se zaměřením na genderovou problematiku. Empirická část analyzuje výsledky dotazníkového šetření, které zjišťovalo vnímání genderových rolí na vědomé úrovni člověka, nestrukturované rozhovory a projektivní techniky a to konkrétně test nedokončených vět a implicitní asociační test, které zjišťovaly pohledy na tuto problematiku ve vztahu k podvědomí. Závěr zhodnocuje a porovnává výsledky jednotlivých metod výzkumu této práce a vyvozuje patřičné závěry.
Aplikace marketingu v Zoo Praha
Šuhajová, Irena ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Pergl, Jiří (oponent)
Bakalářská práce na téma "Aplikace marketingu v Zoo Praha" je zaměřena na výzkum nástrojů marketingového mixu služeb v této organizaci. Prvním cílem této práce bylo analyzovat aplikaci těchto nástrojů z pohledu marketingového vedení této instituce. Druhým cílem bylo zjištění spokojenosti a informovanosti veřejnosti ve spojení se Zoo Praha na základě dotazníkového průzkumu. Teoretická část této bakalářské práce definuje základní pojmy, což jsou služby, marketing, nástroje marketingového mixu služeb. Praktická část je složena z informací poskytnutých vedením Zoo Praha a zanalyzováním dotazníkového šetření veřejnosti. Výsledky z praktické části jsou důležité pro závěr bakalářské práce, kde jsou zhodnoceny výsledky vnímání pražské zoo veřejností a to je porovnáno s informacemi poskytnuté marketingovým vedením organizace a následně jsou navržené drobná doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Šuhajová, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.