Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení sloužící žákovu učení
Šubertová, Jarmila ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Autor: Jarmila Šubertová Název diplomové práce: Hodnocení sloužící žákovu učení Univerzita: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta Vedoucí diplomové práce: Ph.Dr. Anna Tomková, Ph.D. Rok vydání: Praha 2011 Počet stran: 99 V diplomové práci se soustředím na hodnocení, jímž pedagog usměrňuje kladně žákovo učení. Zároveň volí takové způsoby hodnocení, které mu slouží k odhalení individuálních pokroků či rezerv žáka, aby na jejich základě volil odpovídající formy práce. Způsoby hodnocení, které učitel užívá, zasazuji do souvislostí reformy školství a současných tendencí v rámci závazného školního dokumentu, RVP ZV. Diplomová práce hledá způsoby hodnocení, které současně vycházejí z poznatků pedagogické psychologie o procesu žákova učení. Konkrétní vybrané způsoby hodnocení dále rozkrývám na základě určeného cíle. Praktická část popisuje a analyzuje způsoby hodnocení v praxi paní učitelky na vybrané škole, charakterizuje hodnocení jako výraznou část jejího osobního pojetí vyučování. Klíčová slova: Školní hodnocení, formativní hodnocení, individualizace výuky, kritéria, portfolio, sebehodnocení
Hodnocení sloužící žákovu učení
Šubertová, Jarmila ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Autor: Jarmila Šubertová Název diplomové práce: Hodnocení sloužící žákovu učení Univerzita: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta Vedoucí diplomové práce: Ph.Dr. Anna Tomková, Ph.D. Rok vydání: Praha 2011 Počet stran: 99 V diplomové práci se soustředím na hodnocení, jímž pedagog usměrňuje kladně žákovo učení. Zároveň volí takové způsoby hodnocení, které mu slouží k odhalení individuálních pokroků či rezerv žáka, aby na jejich základě volil odpovídající formy práce. Způsoby hodnocení, které učitel užívá, zasazuji do souvislostí reformy školství a současných tendencí v rámci závazného školního dokumentu, RVP ZV. Diplomová práce hledá způsoby hodnocení, které současně vycházejí z poznatků pedagogické psychologie o procesu žákova učení. Konkrétní vybrané způsoby hodnocení dále rozkrývám na základě určeného cíle. Praktická část popisuje a analyzuje způsoby hodnocení v praxi paní učitelky na vybrané škole, charakterizuje hodnocení jako výraznou část jejího osobního pojetí vyučování. Klíčová slova: Školní hodnocení, formativní hodnocení, individualizace výuky, kritéria, portfolio, sebehodnocení

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.