Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů v Knihovně Jiřího Mahena
Slabá, Iva ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Práce se věnuje marketingu knihoven a jeho specifickým formám v oblasti marketingových nástrojů. V první teoretické části je představena Knihovna Jiřího Mahena. Druhá část pojednává o marketingových nástrojích a jejich využití. Ve třetí empirické části je uvedena SWOT analýza, ve čtvrté části je dotazníkový průzkum, grafy, hodnocení a návrhy na zlepšení.
Využití marketingových nástrojů v Knihovně Jiřího Mahena
Slabá, Iva ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Práce se věnuje marketingu knihoven a jeho specifickým formám v oblasti marketingových nástrojů. V první teoretické části je představena Knihovna Jiřího Mahena. Druhá část pojednává o marketingových nástrojích a jejich využití. Ve třetí empirické části je uvedena SWOT analýza, ve čtvrté části je dotazníkový průzkum, grafy, hodnocení a návrhy na zlepšení.
Analýza veřejné finanční podpory rozvoje informační společnosti v Moravskoslezském kraji
Novobilská, Radka ; Pekárek, Aleš (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat veřejnou finanční podporu rozvoje informační společnosti v Moravskoslezském kraji. Práce se nejprve zaobírá obecným nastíněním informační politiky na úrovni Evropské unie a České republiky. Rozebírá programy a fondy, ze kterých měla možnost ČR čerpat v období 2004-2006 a 2007-2013. V dalších částech se zaměřuje přímo na Moravskoslezský kraj, kde popisuje krajskou informační politiku a realizované projekty v každém období zvlášť. Následuje závěrečné srovnání s naznačením možného směru budoucího vývoje podpory informační společnosti.
Role informačního centra v marketingu destinace cestovního ruchu
Hrychová, Tereza ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vybraného turistického informačního centra a jeho rolí v marketingu destinace cestovního ruchu. Hlavním cílem je určit, jak uživatelé informační centrum a jeho služby vnímají, a navrhnout možná zlepšující opatření. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a definice jako např. cestovní ruch, informační služby, marketing destinace a turistické informační centrum a jeho činnosti. Dále stručně popisuje aktivity Asociace turistických informačních center České republiky. Další kapitola se zabývá CzechTourism, příspěvkovou organizaci Ministerstva pro místní rozvoj, jejímž cílem je vytvářet a propagovat pozitivní obraz České republiky jako země vhodné pro cestovní ruch. Praktická část je zaměřena na vybrané informační centrum CzechTourism a popisuje ho z hlediska poskytovaných služeb, personálu a vybavení. Poté jsou představeny výsledky dotazníkového šetření mezi uživateli informačního centra. Poslední kapitola obsahuje závěrečné zhodnocení informačního centra a navrhuje několik doporučení, která by mohla vést k větší spokojenosti uživatelů. [Autorský abstrakt]
Analýza návštěvnosti kulturní organizace a marketingové metody jejího zvýšení na příkladu pobočky Městské knihovny Praha-Ďáblice
Kebza, Vladimír ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem v oblasti kulturních organizací, konkrétněji pak veřejných knihoven. Teoretická část práce nejprve definuje základní pojmy, dále představuje marketingové nástroje z různých úhlů pohledu a v poslední řadě se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem práce je navržení opatření, která by mohla vést ke zvýšení návštěvnosti pobočky Městské knihovny Praha - Ďáblice. Toho je dosaženo v empirické části práce, a to prostřednictvím zkoumání marketingových nástrojů výše uvedené instituce v kontextu jejího prostředí, dále analýzou interního dokumentu MKP, který sleduje návštěvnost všech poboček knihovní sítě, a konečně vyhodnocením orientačního průzkumu, který byl realizován prostřednictvím internetového dotazníku. Klíčová slova Knihovna, marketing, návštěvnost, analýza, Ďáblice
Analýza a návrh změn marketingové komunikace společnosti Ekokom směrem k občanům
Kuhn, Petr ; Johnová, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Práce hodnotí současný stav marketingové komunikace - komunikačních aktivit společnosti Eko-kom a na základě navrženého průzkumu uvádí možné změny i nové aktivity.
Finanční analýza společnosti IVECO Czech Republic, a. s
Nazmieva, Alina ; Šušáková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Pátek, Jiří (oponent)
Jako téma bakalářské práce jsem zvolila finanční analýzu společnosti Iveco Czech Republic, a. s. Tato společnost je jedná z největších společností, podnikajících v oblasti dopravy a konkrétně výroby dopravních prostředků na evropském trhu, a proto bylo by zajímavý prozkoumat její situaci v letech 2002?2006, tedy cílem mé práce je na základě získaných výsledků posoudit finanční zdraví společnosti. Informační zdroje pro finanční analýzu jsou výroční tiskové zprávy, rozvahy, účetní závěrky, které jsou zveřejněny na webovém serveru společnosti, a ostatní oficiální informační zdroje. Tato finanční analýza je zpracovávána z externího pohledu.
Finanční analýza hospodaření společnosti Pražská teplárenská, a.s.
Cupalová, Jitka ; Šušáková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Pátek, Jiří (oponent)
V práci se zabývám finanční analýzou hospodaření společnosti Pražská teplárenská, a.s. V metodické části jsou teoreticky vysvětleny metody, které jsou v části praktické aplikovány na danou společnost. Po krátkém seznámení se společností je pomocí horizontální a vertikální analýzy rozebrána rozvaha a výkaz zisků a ztrát. Analyzován je i výkaz cash flow. V rámci poměrové analýzy počítám ukazatele rentability, aktivity, likvidity, zadluženosti a finanční páku. Následují zlatá bilanční pravidla, Altmanův index, index IN95 a ukazatel EVA. Po mezipodnikovém srovnávání následuje v závěru práce celkové zhodnocení společnosti.
Integrace a využití datových struktur ekonomického systému POHODA v podnikovém informačním systému menší obchodní firmy.
Koreňová, Zuzana ; Knížková, Iva (vedoucí práce) ; Susakova, Zdenka (oponent)
Práce analyzuje možnosti propojení existující báze dat ekonomického systému POHODA s dalšími složkami širšího informačního systému, jako je internetová prezentace anebo elektronické obchodování a zároveň řeší vhodnou reprezentaci účetních dat tak, aby mohla být základem manažerského řízení podniku a informačním zdrojem pro podporu rozhodování, vytváření statistik prodeje, sledování a plánování zásob.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.