Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metodika public relations knihoven v Karlovarském kraji
Němcová, Michaela ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Pátek, Jiří (oponent)
Tématem mojí bakalářské práce je oblast public relations (PR), neboli budování vazeb a kontaktů s vnějšími i vnitřními subjekty v městských a obecných knihovnách. Tato oblast práce firem a organizací je pro jejich úspěšný chod a rozvoj velice důležitá a ani knihovny se bez public relations neobejdou, pokud chtějí uspět v dnešním přetechnizovaném světě, kde je zájem o tištěná média, literaturu a kulturu vůbec, na ústupu. Práce má dvě části. Úvodní teoretickou, která vysvětlí historii, podstatu, činnosti a nástroje public relations jako účinného prostředku marketingu organizace. Zvláštní pozornost bude věnována formám PR, jako jsou media relations, fundraising, interní PR a metodám zjišťování zpětné vazby od uživatelů. Praktická část vychází z poznatků a osobních zkušeností z práce PR v Krajské knihovně Karlovy Vary, z metod a postupů, které jsou v této instituci využívány. Na jejich základě a na základě provedeného průzkumu v knihovnách Karlovarského kraje, budou v této části práce rozebrány získané informace a jejich zhodnocení. Výsledkem všech těchto sebraných informací a poznatků práce bude vytvoření jednoduché a přehledné metodiky pro práci v oblasti PR pro městské a obecní knihovny.
Metodika public relations knihoven v Karlovarském kraji
Němcová, Michaela ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Pátek, Jiří (oponent)
Tématem mojí bakalářské práce je oblast public relations (PR), neboli budování vazeb a kontaktů s vnějšími i vnitřními subjekty v městských a obecných knihovnách. Tato oblast práce firem a organizací je pro jejich úspěšný chod a rozvoj velice důležitá a ani knihovny se bez public relations neobejdou, pokud chtějí uspět v dnešním přetechnizovaném světě, kde je zájem o tištěná média, literaturu a kulturu vůbec, na ústupu. Práce má dvě části. Úvodní teoretickou, která vysvětlí historii, podstatu, činnosti a nástroje public relations jako účinného prostředku marketingu organizace. Zvláštní pozornost bude věnována formám PR, jako jsou media relations, fundraising, interní PR a metodám zjišťování zpětné vazby od uživatelů. Praktická část vychází z poznatků a osobních zkušeností z práce PR v Krajské knihovně Karlovy Vary, z metod a postupů, které jsou v této instituci využívány. Na jejich základě a na základě provedeného průzkumu v knihovnách Karlovarského kraje, budou v této části práce rozebrány získané informace a jejich zhodnocení. Výsledkem všech těchto sebraných informací a poznatků práce bude vytvoření jednoduché a přehledné metodiky pro práci v oblasti PR pro městské a obecní knihovny.
Finanční analýza společnosti IVECO Czech Republic, a. s
Nazmieva, Alina ; Šušáková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Pátek, Jiří (oponent)
Jako téma bakalářské práce jsem zvolila finanční analýzu společnosti Iveco Czech Republic, a. s. Tato společnost je jedná z největších společností, podnikajících v oblasti dopravy a konkrétně výroby dopravních prostředků na evropském trhu, a proto bylo by zajímavý prozkoumat její situaci v letech 2002?2006, tedy cílem mé práce je na základě získaných výsledků posoudit finanční zdraví společnosti. Informační zdroje pro finanční analýzu jsou výroční tiskové zprávy, rozvahy, účetní závěrky, které jsou zveřejněny na webovém serveru společnosti, a ostatní oficiální informační zdroje. Tato finanční analýza je zpracovávána z externího pohledu.
Finanční analýza hospodaření společnosti Pražská teplárenská, a.s.
Cupalová, Jitka ; Šušáková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Pátek, Jiří (oponent)
V práci se zabývám finanční analýzou hospodaření společnosti Pražská teplárenská, a.s. V metodické části jsou teoreticky vysvětleny metody, které jsou v části praktické aplikovány na danou společnost. Po krátkém seznámení se společností je pomocí horizontální a vertikální analýzy rozebrána rozvaha a výkaz zisků a ztrát. Analyzován je i výkaz cash flow. V rámci poměrové analýzy počítám ukazatele rentability, aktivity, likvidity, zadluženosti a finanční páku. Následují zlatá bilanční pravidla, Altmanův index, index IN95 a ukazatel EVA. Po mezipodnikovém srovnávání následuje v závěru práce celkové zhodnocení společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
10 PÁTEK, Jaroslav
2 Pátek, Jakub
10 Pátek, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.