Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnoty výskytu dyslálií v 1. ročníku ZŠ
Štumpfová, Libuše ; Durdilová, Lucie (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Cílem diplomové práce je přiblížit problematiku dyslálie. Práce se zaměřuje na hodnoty výskytu dyslálií v 1. ročníku ZŠ. Teoretická část poskytuje poznatky, jež se dotýkají této problematiky. Jedná se především o vymezení pojmů: komunikace, narušená komunikační schopnost, komunikace ve vztahu RVP PV a RVP ZV. Značná část se věnuje komplexnímu zpracování problematiky dyslálie (klasifikace, symptomatologie, etiologie, diagnostika a terapie), práce se také věnuje dyslalii a jejím možným dopadům na život (dyslalie a škola, dítě s dyslalií a učitel, společenské důsledky dyslalie a psychologické důsledky dyslalie) Praktická část je zpracována na základě dotazníkového šetření, bylo tedy použito metod kvantitativního výzkumu. Respondenty dotazníkového šetření byli rodiče žáků. Hlavním cílem této části bylo orientační zjištění hodnot výskytu dyslalií v prvním ročníku základní školy.
Sebepojetí a psychosociální obraz jedince s tělesným handicapem
Štumpfová, Libuše ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Mlčková, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je přiblížit problematiku sebepojetí a psychosociálního obrazu jedince s tělesným handicapem. Teoretická část poskytuje poznatky a fakta, jež se dotýkají osobnosti jedince s tělesným handicapem. Jedná se především o vymezení pojmů: postižení jako náročná životní situace, vybrané faktory ovlivňující psychický vývoj jedince s tělesným postižením, sebepojetí, pocit méněcennosti, tělesné sebepojetí. Praktická část je zpracována na základně strukturovaných rozhovorů a pozorování. Cílem této části je udělat hlubší sondu do prožitkové oblasti několika jedinců s tělesným handicapem. Ke zpracování praktické části bylo využito metod kvalitativního výzkumu a principů zakotvené teorie.
Hodnoty výskytu dyslálií v 1. ročníku ZŠ
Štumpfová, Libuše ; Durdilová, Lucie (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Cílem diplomové práce je přiblížit problematiku dyslálie. Práce se zaměřuje na hodnoty výskytu dyslálií v 1. ročníku ZŠ. Teoretická část poskytuje poznatky, jež se dotýkají této problematiky. Jedná se především o vymezení pojmů: komunikace, narušená komunikační schopnost, komunikace ve vztahu RVP PV a RVP ZV. Značná část se věnuje komplexnímu zpracování problematiky dyslálie (klasifikace, symptomatologie, etiologie, diagnostika a terapie), práce se také věnuje dyslalii a jejím možným dopadům na život (dyslalie a škola, dítě s dyslalií a učitel, společenské důsledky dyslalie a psychologické důsledky dyslalie) Praktická část je zpracována na základě dotazníkového šetření, bylo tedy použito metod kvantitativního výzkumu. Respondenty dotazníkového šetření byli rodiče žáků. Hlavním cílem této části bylo orientační zjištění hodnot výskytu dyslalií v prvním ročníku základní školy.
Sebepojetí a psychosociální obraz jedince s tělesným handicapem
Štumpfová, Libuše ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Mlčková, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je přiblížit problematiku sebepojetí a psychosociálního obrazu jedince s tělesným handicapem. Teoretická část poskytuje poznatky a fakta, jež se dotýkají osobnosti jedince s tělesným handicapem. Jedná se především o vymezení pojmů: postižení jako náročná životní situace, vybrané faktory ovlivňující psychický vývoj jedince s tělesným postižením, sebepojetí, pocit méněcennosti, tělesné sebepojetí. Praktická část je zpracována na základně strukturovaných rozhovorů a pozorování. Cílem této části je udělat hlubší sondu do prožitkové oblasti několika jedinců s tělesným handicapem. Ke zpracování praktické části bylo využito metod kvalitativního výzkumu a principů zakotvené teorie.

Viz též: podobná jména autorů
2 Štumpfová, Lenka
1 Štumpfová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.