Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix HC Enegie Karlovy Vary
Štrobl, Adam ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový mix HC Energie Karlovy Vary Cíle: Práce je postavena na dotazníkovém šetření mezi fanoušky klubu HC Energie Karlovy Vary. Jejím cílem je zhodnocení jejich názorů na marketingový mix klubu, následná interpretace těchto názorů a nakonec vytvoření doporučení založených na předchozí analýze. Metody: K analýze marketingového mixu je využito dvou následujících metod. V prvé řadě se jedná o kvalitativní zúčastněné pozorování. Druhou metodou je kvantitativní elektronický dotazník, vytvořený za účelem získánírelevantních dat o marketingu hokejového klubu. Výsledky: Na základě analýzy marketingového mixu byly vytvořeny návrhy na jeho zlepšení. Nejvíce jich je produktového a propagačního typu. Hlavní návrhy jsou vylepšení doprovodného programu, přístupu ochranky a zvýšení kontaktu klubu s fanoušky. Klíčová slova: marketing, lední hokej, marketingový mix, marketingový výzkum

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.