Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kognitivní přístup ke vzdělávání
Štrejlová, Michaela ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Tomášková, Hana (oponent)
Bakalářská práce představuje možnosti kognitivního přístupu ke vzdělávání. Uvádí jeho teoretická východiska a také prezentuje konkrétní koncepce různých autorů vztahující se k danému tématu. Zabývá se autory nejen současnými, ale odkazuje i na autory dřívější. V rámci jejich představení naráží na úskalí tradičního přístupu ke vzdělávání a porovnává ho s kognitivním přístupem. Předkládá výhody, které kognitivní přístup ke vzdělávání nabízí, a zmiňuje nevýhody, které s sebou nese přístup tradiční. Na závěr je uveden návrh výzkumného projektu, který navazuje na teorii zmíněnou v první části práce. Ten se zaměřuje na efektivitu kognitivního vzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.