Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sexistické zobrazení žen v reklamě v pánských lifestylových časopisech
Štochlová, Anežka ; Fousek Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o sexistickém zobrazování žen v pánských lifestylových magazínech. V teoretické části jsou probrány specifika reklamy, její historie, právní regulace i samoregulace a znaky sexistické reklamy. Dále jsou definovány pojmy gender, genderové stereotypy a sexismus. Jsou zde také stručně představeny pánské lifestylové magazíny Playboy a Esquire. V analytické části byl proveden výzkum pomocí kvantitativní obsahové analýzy. Byly zkoumány časopisy z období let 2015-2020. Výzkum zkoumal zejména to, jaké výrobky jsou nejčastěji propagovány pomocí sexistických reklam. Výsledky ukázaly, že se nejčastěji jedná o různé mediální obsahy - weby, on-line magazíny, knihy, e-shopy nebo on-line televize.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.