Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrhy změn marketingové strategie střední soukromé školy
Štieglerová, Renata ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat a navrhnout změny marketingové strategie střední soukromé školy. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola pojednává o systému vzdělávání v České republice, teoretických východiskách marketingu služeb a specifikách marketingu vzdělávacích institucí. Praktická část práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie konkrétní školy. Dále je zde provedena SWOT analýza a marketingový výzkum, na jehož základě jsou vypracovány návrhy na změny v marketingové strategii školy.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Chile
Štieglerová, Renata ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat obchodní a kulturní specifika Chilské republiky. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola pojednává o obecné charakteristice Chile, kam spadají ekonomické, politické a administrativní údaje, historie Chile a geografické podmínky. Druhá kapitola zkoumá kulturní aspekty, jako složení obyvatel, jazyk a chilskou kuchyni. V poslední kapitole jsou analyzovány obchodní zvláštnosti Chile, které by si měl každý obchodník osvojit před příjezdem do Chile. Část této kapitoly je zaměřena na chilský veletrh životního prostředí Ambiental. Autorka v práci dále zpracovává dotazníky, které přibližují obchodní jednání s chilským partnerem v praxi. Výsledky dotazování jsou v závěru práce porovnány s teoretickými východisky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.