Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavedení nové globální značky na český trh
Hlaváč, Filip ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Štibinger, Aleš (oponent)
Je zpracována problematika mezinárodního marketingu a především expanze značky do zahraničí s užším zaměřením na marketingový a komunikační mix. Vše je zkoumáno především z pohledu cílového trhu a v rámci trendů 21. století, ve kterém trhu vládnou spotřebitelé a tradiční pojetí reklamy přestává fungovat. V praktické části analyzuji vstup značky Frigo na český trh, na který aplikuji trendy z teoretické části. Výstupem jsou obecná doporučení, jak v 21. století marketingově co nejefektivněji expanzi na nové trhy uchopit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.