Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklama a dítě předškolního věku
Štěrbová, Radka ; Kucharská, Anna (vedoucí práce) ; Valentová, Lidmila (oponent)
Fenomén reklamy ovlivňuje náš každodenní život na každém kroku. Pro věkovou kategorii předškolních dětí je reklama nedílnou součástí dětských pořadů a časopisů. Nabízí hračky, stavebnice, potraviny, nápoje aj. Práce je zaměřena na to, jak reklamu vnímají nejen děti, ale i jejich rodiče a učitelky a i na to, jak reklama zasahuje do jejich běžného života a jak jsou jí ovlivňováni. Použila jsem dvě výzkumné metody - dotazník a experiment. U dětí jsem se zaměřila na to, jak reklamu vnímají, jak jí rozumí a jak na ni reagují. V dotazníku pro rodiče mě zajímalo, jaký je jejich pohled na reklamu a zda si uvědomují vliv reklamy na jejich dítě. V dotazníku pro učitelky jsem se zaměřila na to, zdali si i ony všímají nějakého vlivu reklamy na děti a zdali se reklamy projevují například v námětových hrách. Potvrdila se má hypotéza, že děti jsou reklamou ovlivňovány, ale pokud se to děje pod dohledem rodičů nebo jiných dospělých osob, vliv není tak zásadní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Reklama a dítě předškolního věku
Štěrbová, Radka ; Kucharská, Anna (vedoucí práce) ; Valentová, Lidmila (oponent)
Fenomén reklamy ovlivňuje náš každodenní život na každém kroku. Pro věkovou kategorii předškolních dětí je reklama nedílnou součástí dětských pořadů a časopisů. Nabízí hračky, stavebnice, potraviny, nápoje aj. Práce je zaměřena na to, jak reklamu vnímají nejen děti, ale i jejich rodiče a učitelky a i na to, jak reklama zasahuje do jejich běžného života a jak jsou jí ovlivňováni. Použila jsem dvě výzkumné metody - dotazník a experiment. U dětí jsem se zaměřila na to, jak reklamu vnímají, jak jí rozumí a jak na ni reagují. V dotazníku pro rodiče mě zajímalo, jaký je jejich pohled na reklamu a zda si uvědomují vliv reklamy na jejich dítě. V dotazníku pro učitelky jsem se zaměřila na to, zdali si i ony všímají nějakého vlivu reklamy na děti a zdali se reklamy projevují například v námětových hrách. Potvrdila se má hypotéza, že děti jsou reklamou ovlivňovány, ale pokud se to děje pod dohledem rodičů nebo jiných dospělých osob, vliv není tak zásadní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingová studie využití vybrané technické památky
ŠTĚRBOVÁ, Radka
Diplomová práce analyzuje využití technických památek v produktech cestovního ruchu na Táborsku. Dále zpracovává marketingový plán projektu zamýšlené rekonstrukce vybrané technické památky (bývalá Křižíkova elektrárna) na multifunkční kulturní centrum. Na základě zjištěných údajů jsou sledovány možné finanční výsledky a zdroje financování tohoto projektu a navrhuje strategii dalšího vývoje.
Využití vybrané lokality v oblasti Tábora pro rekreaci a cestovní ruch
ŠTĚRBOVÁ, Radka
V bakalářské práci byla zpracována analýza území Starotáborského lesa pro cestovní ruch a rekreaci. Prováděl se marketingový výzkum a terénní šetření, na jejichž základě byl sestaven profil možného návštěvníka. Byl vytvořen návrh na vybudování naučné stezky {\clq},Starotáborský okruh`` s informačními tabulemi. V souvislosti s touto stezkou byly doporučeny úpravy stávajících komunikací a cest.
Cestovní ruch na Plzeňsku
Štěrbová, Radka ; Nezdařilová, Eva (vedoucí práce) ; Patočka, Jiří (oponent)
Práce popisuje a hodnotí stav CR v turistickém regionu Plzeňsko. Na základě toho je provedena SWOT analýza a jsou navrženy možnosti dalšího rozvoje a opatření, která by mohla pomoci nejen ke zvýšení návštěvnosti Plzeňska, ale také k prodloužení pobytu návštěvníka a k celkovému zvýšení atraktivity a povědomí o Plzeňsku. Teoretická část se zabývá pojmem cestovní ruch. Další kapitoly charakterizují Plzeňsko a materiálně - technickou základnu oblasti, analyzují návštěvnost regionu, zabývají se nejvýznamnějšími formami CR, které jsou pro Plzeňsko typické. Jsou uvedeny výsledky vlastního dotazníkového průzkumu a jednotlivé nástroje propagace a podpory rozvoje cestovního ruchu v regionu.

Viz též: podobná jména autorů
5 ŠTĚRBOVÁ, Radka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.