Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost
Rysová, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Štědronská, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro projekt, jehož cílem je poskytnout služby extrémního jachtingu. Hlavní myšlenkou projektu s názvem Evelyna Expeditions je nabídka možnosti podílet se na plavbě expediční plachetnice Evelyna kolem světa. Jachting si mezi českými cestovateli získává stále více příznivců, řada z nich ale touží zažít velké námořní dobrodružství a využít potenciálu lodi k poznání míst na zeměkouli, která jsou dostupná jen z moře. Právě těm je určen projekt Evelyna Expeditions. Teoretická část práce zkoumá jednotlivé fáze tvorby marketingového plánu, kterými jsou situační analýza, marketingové cíle, marketingové strategie, rozpočet a akční plán, a uvádí doporučení pro jejich zpracování. V rámci praktické části práce je blíže charakterizován projekt Evelyna Expeditions, pro nějž je následně vypracován konkrétní marketingový plán na základě doporučení uvedených v teoretické části práce.
Propagace České republiky v USA se zaměřením na New York
Štědronská, Petra ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou propagace České republiky v zahraničí a je zaměřena hlavně na americký trh a především na New York. Informovanost americké veřejnosti o České republice není příliš velká, často je stále ještě zaměňována za Československo. Její image také není příliš pozitivní. Vše by se ale dalo změnit pomocí účinné propagace. Komunikační kampaně jsou ovšem na americkém konkurenčním trhu velice nákladné a tudíž těžko realizovatelné. Je proto potřeba zaměřit se na takové marketingové nástroje, které nezatěžují příliš rozpočet. Teoretická část práce pojednává o marketingových a komerčních komunikacích, o přípravě komunikační kampaně a o nástrojích, které jsou v tomto procesu používány. Dále pak o propagaci cestovního ruchu a jejich specifikách. Praktická část práce se pak konkrétně zaměřuje na současnou propagaci České republiky v zahraničí a na americkém trhu, na problémy, se kterými se Česko potýká a nabízí možná řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.