Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklama a vývoj dětí - negativní vliv některých médií a reklam na vývoj dětí, s přihlédntutím k morálce
Špunda, Pavel ; Ovečka, Libor (vedoucí práce) ; Pavol, Jozef (oponent)
Resumé bakalářské práce "Reklama a vývoj dětí" V mojí bakalářské práci jsem se zaměřil na negativní vliv některých reklam a také médií, zejména pro dospívající. Nejen těch reklam, které jsou takto označeny, ale také článků nebo jevů v televizním vysílání, které podsouvají "tzv. styl života" a mohou jako reklama působit. Svůj prostor dostala i skrytá reklama. Vycházel jsem jednak z vlastní zkušenosti, (jsem otcem tří větších dětí) dále z výzkumů a zkušeností odborníků na dětskou psychologii a psychiatrii a také odborníků v oblastech reklamy a médií. Zvláštní pozornost je věnována sexualitě v médiích pro dospívající a možný vliv pro nahlížení na sexualitu. V textu jsou také uvedeny konkrétní příklady ze života. Jednak z rodinného prostředí, ale také z prostředí výchovných ústavů. V práci jsem se také pokusil uvést možnosti, jak mohou rodiče své děti vést ke správnému nahlížení na reklamu - tedy nositelku informace o výrobku a ve většině případů jako nadsázku. Zmínil jsem jednak střídmost v užívání médií, zejména televize a počítače, zvláště pokud je připojen k síti internet a také alternativní způsoby zábavy.
Křesťanské kořeny moderní pedagogiky
Špunda, Pavel ; Bravená, Noemi (vedoucí práce) ; Dřímal, Ludvík (oponent)
V této diplomové práci se zabývám problematikou prezentování křesťanských kořenů v primárním vzdělávání. Dále upozorňuji na odklon pojetí člověka, jako bytost tělesně - duchovní. V současnosti je preferována spíše tělesná dimenze. Poukazuji na pedagogický odkaz věrozvěstů, svatých Cyrila a Metoděje, který bývá opomíjen, také na jejich odvahu, spojenou s důvěrou v odkaz Ježíše Krista Mnou uváděné tři církevní řády, nejsou kromě jezuitů, ve školství zmiňovány. Co se týká jezuitů, zcela chybí pozitivní pohled a informace o přínosu pro současný model výchovy a vzdělávání. Tento přínos popisuji také u zbývajících dvou řádů, tedy piaristů a salesiánů, které nejsou do kurikulárních dokumentů zařazeny. Také pedagogický odkaz Jana Amose Komenského není podán jako dílo, které je zaměřeno na obě dimenze člověka a omezuje se pouze na praktickou část jeho pedagogického díla. Proto poukazuji na tyto disproporce, popisuji přínos jednotlivých uváděných osobností a institucí (řádů), včetně jejich vnímání a zaměření na člověka a to nejen na jeho tělesnou stránku, ale také na tu duchovní. V závěru práce navrhuji způsob prezentování těchto křesťanských kořenů v RVP ZV, uvádím didaktické pomůcky, použitelné pro jejich výuku u jednotlivých stupňů a období v primárním školství.
Křesťanské kořeny moderní pedagogiky
Špunda, Pavel ; Bravená, Noemi (vedoucí práce) ; Dřímal, Ludvík (oponent)
V této diplomové práci se zabývám problematikou prezentování křesťanských kořenů v primárním vzdělávání. Dále upozorňuji na odklon pojetí člověka, jako bytost tělesně - duchovní. V současnosti je preferována spíše tělesná dimenze. Poukazuji na pedagogický odkaz věrozvěstů, svatých Cyrila a Metoděje, který bývá opomíjen, také na jejich odvahu, spojenou s důvěrou v odkaz Ježíše Krista Mnou uváděné tři církevní řády, nejsou kromě jezuitů, ve školství zmiňovány. Co se týká jezuitů, zcela chybí pozitivní pohled a informace o přínosu pro současný model výchovy a vzdělávání. Tento přínos popisuji také u zbývajících dvou řádů, tedy piaristů a salesiánů, které nejsou do kurikulárních dokumentů zařazeny. Také pedagogický odkaz Jana Amose Komenského není podán jako dílo, které je zaměřeno na obě dimenze člověka a omezuje se pouze na praktickou část jeho pedagogického díla. Proto poukazuji na tyto disproporce, popisuji přínos jednotlivých uváděných osobností a institucí (řádů), včetně jejich vnímání a zaměření na člověka a to nejen na jeho tělesnou stránku, ale také na tu duchovní. V závěru práce navrhuji způsob prezentování těchto křesťanských kořenů v RVP ZV, uvádím didaktické pomůcky, použitelné pro jejich výuku u jednotlivých stupňů a období v primárním školství.
Reklama a vývoj dětí - negativní vliv některých médií a reklam na vývoj dětí, s přihlédntutím k morálce
Špunda, Pavel ; Ovečka, Libor (vedoucí práce) ; Pavol, Jozef (oponent)
Resumé bakalářské práce "Reklama a vývoj dětí" V mojí bakalářské práci jsem se zaměřil na negativní vliv některých reklam a také médií, zejména pro dospívající. Nejen těch reklam, které jsou takto označeny, ale také článků nebo jevů v televizním vysílání, které podsouvají "tzv. styl života" a mohou jako reklama působit. Svůj prostor dostala i skrytá reklama. Vycházel jsem jednak z vlastní zkušenosti, (jsem otcem tří větších dětí) dále z výzkumů a zkušeností odborníků na dětskou psychologii a psychiatrii a také odborníků v oblastech reklamy a médií. Zvláštní pozornost je věnována sexualitě v médiích pro dospívající a možný vliv pro nahlížení na sexualitu. V textu jsou také uvedeny konkrétní příklady ze života. Jednak z rodinného prostředí, ale také z prostředí výchovných ústavů. V práci jsem se také pokusil uvést možnosti, jak mohou rodiče své děti vést ke správnému nahlížení na reklamu - tedy nositelku informace o výrobku a ve většině případů jako nadsázku. Zmínil jsem jednak střídmost v užívání médií, zejména televize a počítače, zvláště pokud je připojen k síti internet a také alternativní způsoby zábavy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.