Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení značky Axe a její marketingová komunikace
Kadlec, Michal ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Špryňar, Jaroslav (oponent)
Cílem této práce je představit značku Axe, popsat její charakteristky a marketingovou komunikaci. Práce je rozdělena do 4 částí - 2 teoretických a 2 praktických.
Družstvo, jako podnikatelský subjekt
Špryňar, Jaroslav ; Zdráhalová, Miluše (vedoucí práce) ; Žák, Květoslav (oponent)
Práce objasňuje roli družstva v tržní ekonomice a obhajuje smysluplnost této právní formy. Hodnotí družstvo jako právní formu pro podnikání v České republice a nachází její odlišnosti od obchodních společností. Typický vývoj, kterým u nás družstva jako podnikatelské subjekty za posledních 17 let procházejí, je demonstrován na příkladu výrobního družstva DRUPOL. Základem pro hodnocení se stávají mezinárodní družstevní principy. Práce se také věnuje Evropské družstevní společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.