Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Učitelovo pojetí žáka
Špičková, Anna Marie ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
NÁZEV: Učitelovo pojetí žáka ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá vztahem mezi objektivizovaným a učitelovým subjektivním pojetím žáka. První kapitola se věnuje učitelově představě o úspěšném žáku a zejména tomu, jak se kritéria úspěšnosti různých pedagogických osobností liší v závislosti na učitelově pojetí žáka. Kapitola popisuje také aspekty pedagogické interakce, které ovlivňují školní úspěšnost žáků. Druhá kapitola se orientuje na základní styly práce učitele, v nichž se zrcadlí učitelovo pojetí žáka. Záměrem praktické části této práce je potvrzení či vyvrácení existence vlivu objektivizovaného pojetí žáka na učitelovo subjektivní pojetí žáka. Pro odhalení vztahů mezi výrazně se podmiňujícími jevy využívám kvalitativního výzkumu, respektive kazuistik škol konzistentních v pojetí žáka. Přínos mé práce spatřuji v analýze pojmu učitelovo pojetí žáka a v interpretaci výsledku výzkumného šetření, který naznačuje, že subjektivní pojetí učitelů jednajících v souladu s rysy moderní pedagogiky není aktualizováno objektivizovaným pojetím školy, neboť s ním již při vstupu učitele do zaměstnání bylo v souladu. KLÍČOVÁ SLOVA: Subjektivní pojetí žáka, objektivizované pojetí žáka, pedagogická interakce, styly práce učitele, učitelova osobnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.