Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ředitel mateřské školy v roli lídra, manažera, vykonavatele
Španielová, Ivana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá "trojjedinou" rolí ředitele mateřské školy. Záměrem práce je zpracovaná obecná studie opřená o odbornou literaturu, právní normy, zkušenosti z praxe, zásadní dokumenty zabývající se úrovně vzdělávání, výzkumy v bakalářských a dizertačních pracích a požadavky se zaměřením na role ředitele mateřské školy ve vedení, řízení a výuce. Zpracovaná studie podpořená výzkumem vyzývá k přehodnocení současného stavu a přehodnocení poměru jednotlivých rolí při zachování synergie v jejich celku, nejen v souvislosti s ohrožením kvality a efektivity vykonávaných jednotlivých rolí, ale také v souvislosti se zamyšlením nad případnou standardizací ředitele mateřské školy, jak je tomu již v zahraničí. Přínosem této práce je výzkumná část, která byla věnována zjištění relevantních poznatků o časových proporcích, které ředitelé mateřských škol věnují a požadují k výuce, řízení a vedení a také zjištění, jaké přínosy by vyvolala změna rozložení časových proporcí v jeho třech rolích - lídr, manažer a vykonavatel.
Ředitel mateřské školy v roli lídra, manažera, vykonavatele
Španielová, Ivana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá "trojjedinou" rolí ředitele mateřské školy. Záměrem práce je zpracovaná obecná studie opřená o odbornou literaturu, právní normy, zkušenosti z praxe, zásadní dokumenty zabývající se úrovně vzdělávání, výzkumy v bakalářských a dizertačních pracích a požadavky se zaměřením na role ředitele mateřské školy ve vedení, řízení a výuce. Zpracovaná studie podpořená výzkumem vyzývá k přehodnocení současného stavu a přehodnocení poměru jednotlivých rolí při zachování synergie v jejich celku, nejen v souvislosti s ohrožením kvality a efektivity vykonávaných jednotlivých rolí, ale také v souvislosti se zamyšlením nad případnou standardizací ředitele mateřské školy, jak je tomu již v zahraničí. Přínosem této práce je výzkumná část, která byla věnována zjištění relevantních poznatků o časových proporcích, které ředitelé mateřských škol věnují a požadují k výuce, řízení a vedení a také zjištění, jaké přínosy by vyvolala změna rozložení časových proporcí v jeho třech rolích - lídr, manažer a vykonavatel.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.